رئیس هیئت کشتی شهرستان پارس‌آباد گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام پهلوان "افشین بیابانگرد" به میزبانی شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۵۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حیدر فرخنده در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی در پارس‌آباد اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام افشین بیابانگرد قهرمان جهان و نماد کشتی شهرستان پارس‌آباد با حضور تیم‌های خارجی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، فرماندای پارس‌آباد و اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود.

وی گفت: این دوره از مسابقات در رشته فرنگی با حضور چهار کشور منطقه از جمله جمهوری آذربایجان، گرجستان، روسیه و ترکیه و نیز شهرستان پارس‌آباد به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در روزهای 22 تا 24 شهریورماه امسال در شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به رده‌های سنی این دوره از مسابقات تصریح کرد: مسابقات بین‌المللی پارس‌آباد در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد که در زمینه برگزاری این دوره از رقابت‌ها تمهیدات لازم به‌کار گرفته شده است.

فرخنده بیان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی از یک جهت تقدیر از پهلوان افشین بیابانگرد، قهرمان جهان و آسیا نماد کشتی شهرستان و اسوه اخلاق و الگوی ورزشکاران شهرستان بوده و از جهاتی دیگر نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای در رشد و توسعه کشتی شهرستان خواهد داشت چرا که کشتی فرنگی شهرستان پارس‌آباد قطب کشتی فرنگی شمال غرب کشور است و کشتی‌گیران زیادی در رده‌های مختلف سنی در اردوهای تیم ملی حضور دارند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان پارس‌آباد از برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی در حاشیه این مسابقات خبر داد و افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در لابلای مسابقات برای معرفی فرهنگ غنی ایرانیان و به ویژه استان اردبیل و دشت سرسبز مغان برگزار می‌شود.

 

منبع:ارس تبار

 

ارسال نظرات