نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

باید با همدلی تفکر ایثار و شهادت و آرمان های امام را ترویج دهیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که بسیجیان و نمازگزاران مسجد الصادق(ع) و فعالان فرهنگی منطقه ولی عصر(عج) تبریز با وی داشتند، با اشاره به هجمه دشمنان از طریق رسانه ها و فضای مجازی، به ترویج تفکر ایثار و شهادت و آرمان های امام راحل و انقلاب با ایجاد همدلی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۵۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم اظهارداشت: امروزه باید با برنامه های نو و تاثیرگذار و جوان پسند در بین مردم جامعه روشگری و بصیرت افزایی کنیم تا مردم از نقشه دشمنان آگاه شوند.

وی با بیان اینکه عمده مشکل امروز جامعه فرهنگی است، افزود: هجمه فرهنگی دشمن خطرناک تر و بی سر و صداتر است و  تنها راه مقابله با آن تبیین و تعمیق ارزش های اسلامی است که به این مهم باید در مساجد پرداخته شود.

حجت الاسلام آل هاشم، با تشکر از فعالیت های فرهنگی در منطقه ولیعصر بیان کرد: انجام دادن چنین فعالیت هایی در منطقه ای که همه نوع تیپ افراد وجود دارد بسیار مهم و اثرگذار و دارای پاداش است چرا که سختی های خود را دارد.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: فعالیت های صورت گرفته در این مسجد نشان دهنده وجود همدلی و صفا در میان ائمه جماعات و هیئت امنا و پایگاه این مسجد است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار