فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن از بازسازی و بازروایی واقعه بزرگ غدیر خم برای چهارمین سال متوالی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۸۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی، با اشاره به اهمیت واقعه تاریخی غدیر خم و رسالت ترویج ناگفته های این رویداد بزرگ دینی، گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم،همانند سنوات گذشته، واقعه بزرگ و تاریخی غدیر در شهرستان بروجن بازسازی و بازروایی می‌شود.

کیهانی افزود: آیین بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم، ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه هیجدهم شهریور در کیلومتر 2 جاده سیاسرد بروجن با همکاری بسیجیان و هیئات مذهبی شهرستان اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بروجن با اشاره به استقبال بسیار پرشور و باشکوه مردم ولایتمدار این شهرستان در برنامه های سالهای گذشته اظهار کرد: سال های گذشته با حضور گرم مردم و تمهیدات عوامل اجرایی توانستیم این فرهنگ حق تشیع را نسبت به مسائلی که در جهان رخ می دهد به نسل آینده انتقال دهیم و در رابطه با فرهنگ غنی اسلام اقداماتی داشته باشیم.

کیهانی با بیان اینکه واقعه تاریخی غدیرخم باید سینه به سینه انتقال یابد، اضافه کرد: با گسترش فرهنگ ولایت پذیری باید این مهم میان نسلها حفظ شود.

ارسال نظرات