معاون هماهنگ کننده سپاه بانه:

اجرای بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بانه

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه از اجرای بالغ بر ۱۱۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان بانه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۹۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان بانه با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بانه؛ معاون سیاسی فرماندار و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری بانه برگزار شد.

مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران و ایستادگی آن‌ها در برابر تهاجم ابرقدرت‌های شرق و غرب است.

وی افزود: تاریخ هشت ساله جنگ تحمیلی سرشار از رشادت و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام است که بایستی همواره این خاطرات در همه دوران‌ها و در بین اقشار مختلف جامعه زنده نگه داشته شوند.

پیرزاد گفت: سپاه بانه طبق روال هر ساله برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاورمردی‌های هشت سال دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی را پیش بینی کرده است بطورکه، امسال بالغ بر ۱۱۰ عنوان برنامه توسط سپاه بانه ویژه هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان پیش بینی شده است که با همکاری ادارات و نهاد‌های دولتی و مردم نهاد در سطح شهرستان و در طول هفته مذکور اجرا خواهند شد.

وی نواخته شدن زنگ مقاومت؛ برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی؛ ویزیت رایگان بیماران توسط بهداری شهید نصرالهی سپاه بانه با مشارکت بسیج جامعه پزشکی شهرستان؛ دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان؛ دیدار با امام جمعه بانه و همچنین ائمه جمعه و جماعات سطح شهر و روستا؛ برگزاری نهضت‌های روشنگری، ارائه تخفیف ۲۵ درصدی پروانه کسب برای متقاضیان بازاری و دیگر برنامه‌های فرهنگی را از جمله برنامه‌های شاخص شهرستان بانه در طول هفته دفاع مقدس این شهرستان برشمرد.

سرهنگ پیرزاد با بیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس مقارن با ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان است خاطرنشان کرد؛ در فضاسازی‌های محیطی و رسانه‌ای باید طوری عمل شود که حرمت این ماه عزیز نیز حفظ شود.

وی انقلاب اسلامی ایران را نشات گرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) دانست و یادآور شد؛ جوانان ایران اسلامی در طول دوران ۸ سال دفاع مقدس با تاسی از امام حسین (ع) و آموزه‌های دینی به مقابله با دشمن بعثی پرداختند و توانستند با قدرت ایمان و اطاعت از، ولی فقیه زمان خود بر رژیم بعثی و حامیان آمنطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آن‌ها که استکبار جهانی در راسشان بود غلبه کنند.

در ادامه نژاد شهیدی معاون سیاسی فرماندار بانه نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به برنامه ریزی دقیق و هماهنگی‌های لازم در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: بایستی برنامه‌های دفاع مقدس امسال باشکوهتر از سال‌های گذشته در شهرستان اجرا شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات