رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قروه گفت: دانشجویان با حضور در اردو‌های جهادی راه مبارزه با نفس و تقویت روحیه نوع‌دوستی و کمک به محرومان را در پیش می‌گیرند.
کد خبر: ۸۹۱۳۰۱۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهمن عسگری امروز و در مراسم بدرقه دانشجویان جهادگر شهرستان قروه به اردو‌های جهادی در مناطق محروم گفت: این اردو‌ها می‌تواند راه مبارزه با نفس و تقویت روحیه نوع‌دوستی و کمک به محرومان را تقویت کند.

وی افزود: اردو‌های جهادی تمرین خدمت و خودسازی و آشنایی با جامعه است که موجب ایجاد روحیه خود باوری خواهد بود و تاثیر ویژه‌ای در مناطق محروم خواهد داشت.

رییس واحد دانشگاه آزاد اسلامی قروه خاطر نشان کرد: اردو‌های جهادی فرهنگ سازی هستند که مردم روستا‌ها نیز با این حرکت خودجوش آشنا می‌شوند و در جهت حفظ دستاورد‌های اردو‌ها تلاش می‌کنند.

عسگری ادامه داد: ترویج فرهنگ‌هایی نظیر محرومیت‌زدایی، کمک به همنوع و احساس مسئولیت نسبت به دیگران به خصوص محرو‌مان جامعه از دیگر ویژگی‌های اردو‌های جهادی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سازندگی، عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی از دیگر اهداف جهادگران است، اظهار داشت: در اردو‌های جهادی، جهادگران با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در ان منطقه در بعد‌های مختلف می‌کوشند که خود را ساخته و رضای الهی را کسب کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات