خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: حوزه بسیج خواهران با توجه به ابلاغ سیاست های خانواده از سوی مقام معظم رهبری می تواند در بحث های خانواده، ارتباط بین خانواده و مسجد و مشاوره خانواده وارد عمل شود .
کد خبر: ۸۹۱۳۰۲۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،حجت الاسلام سیروس ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات در سرکشی از حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران با اشاره به نقش بسیج و جایگاه ویژه آن در جامعه گفت:حوزه های مقاومت می توانند از ظرفیت بسیج در کار های فرهنگی که امروز دغدغه مقام معظم رهبری می باشد استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: حوزه های مقاومت بسیج با توجه به مناسبت هایی که در طول سال می باشد باید با معرفی و تبیین سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) الگو های اسلامی را به جامعه معرفی کنند .

حجت الاسلام ملک آبادی افزود: شیعه به لطف اللهی و معصومین (ع) از دعا ها و زیارات بسیار پر محتوا برخوردار است یک از این زیارات زیارت جامعه کبیره است که با انشاء حضرت هادی (ع) به معرفی و جایگاه ائمه هدی پردااخته است را می توان در ایام دهه امامت و لایت برای مردم خواند و تفسیر کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرماند حوزه کوثر شهرستان قاینات گفت: حوزه بسیج خواهران باتوجه به ابللاغ سیاست های خانواده از سوی مقام معظم رهبری می تواند در بححث های خانواده، ارتباط بین خانواده و مسجد و مشاوره خانواده وارد عمل شود و این دغدغه مقام معظم رهبری و مسئول سازمان بسیج می باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها