خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از برگزاری نشست ویژه ائمه جماعات با هدف تبیین جایگاه و عظمت واقعه غدیر در بین مردم خبر داد و گفت: این نشست همزمان با ۲۴ ذی الحجه با همکاری بنیاد بین المللی غدیر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۳۰۲۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار امروز (در نشست خبری تشریح برنامه های دهه ولایت که در محل سالن کنفرانس دبیرخانه کانون های مساجد استان برگزار شد،‌ با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم،‌ اظهارداشت: این دو عید؛ عید ایمان و تسلیم بودن در برابر رضای الهی است.

 

 

وی با اشاره به اینکه عید قربان، عید دل کندن و رهایی از مطامع نفسی و مبارزه با نفس است، ادامه داد: عید غدیر نیز موعد دلبستگی به فضایل و مکارم اخلاقی است.

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه تمام اعمال ما وقتی قبول می شود که خدمتگزار و پیام رسان اهل بیت باشیم، تصریح کرد: در ایام دهه ولایت «قربان تا غدیر» آذین بندی مساجد و محله های اطراف مساجد با همکاری کسبه و با مشارکت مردم و با محوریت کانون های فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج در دستور کار قرار دارد.

 

 

وی برپایی ایستگاه های صلواتی شربت و شیرینی به همراه تبلیغات فرهنگی با بهره گیری از توان کانون های مساجد و بسیج را از دیگر این برنامه های ذکر کرد و افزود: همچنین در این ایام برگزاری نشست های بصیرتی تبیین جایگاه غدیر و ولایت در سطح کانون های مساجد در دستور کار قرار دارد.

 

 

حجت الاسلام سبزه کار از برگزاری نشست ویژه ائمه جماعات با هدف تبیین جایگاه و عظمت واقعه غدیر در بین مردم خبر داد و گفت: این نشست همزمان با ۲۴ ذی الحجه با همکاری بنیاد بین المللی غدیر برگزار می شود.

 

 

وی برپایی نمایشگاه عکس و پوستر غدیرشناسی همراه با کتب غدیر و ارائه محصولات فرهنگی محصولات فرهنگی توسط تعدادی از کانون ها را از دیگر برنامه های دهه ولایت ذکر کرد و اظهار داشت: انتشار و توزیع ویژه نامه غدیر به همراه مسابقات متنوع کتابخوانی،‌ نقاشی، خوشنویسی با موضوع آیات و روایات ولایت و غدیر،‌ همایش پیاده روی توسط برخی از کانون ها در روز عید غدیر به همراه برنامه های فرهنگی، برگزاری آیین عقد اخوت در کانونهای فرهنگی هنری از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

 

 

به گفته مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی تجلیل از خدمتگزاران و خادمان و مربیان اوقات فراغت کانون ها در سطح مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی بین کانون ها و اعضای آنها و جشنواره بازی های بومی محلی همراه با ویژه برنامه های غدیر نیز در ایام دهه ولایت پیش بینی شده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن همراه با تفسیر آیات ولایت،‌ برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع غدیر و مراسم خطبه خوانی غدیر، مشارکت و همکاری کانون ها در برپایی واقعه غدیر در شهرستان های درمیان و زیرکوه،‌ افتتاح دو باب کانون فرهنگی هنری و آمادگی برای تاسیس کانون در مناطق مختلف استان از دیگر اقدامات و برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها