خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین اذعان کرد: نشانه گرفتن کشورهایی چون عراق، یمن و سوریه تنها بهانه‌ای از سوی دشمن برای رسیدن به هدف اصلیشان که همان نشانه گرفتن اسلام است می‌باشد و لازم است که امروز مسلمانان سراسر عالم متحد و هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۹۱۳۰۲۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

حجت‌الاسلام رضا کاظم‌لو مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص عکس انتشار یافته از کودک یمنی اظهار کرد: تصویر انتشار یافته از کودک یمنی پیام‌های متعددی را با خود به همراه داشت.
وی تصریح کرد: جهان انسانیت باید بداند که اگر بیدار نشود و در برابر ظلم و ستم زورگویان عالم نایستد باید منتظر ظلم‌های رژیم صهیونیستی باشد چرا که این رشته سردرازی دارد.
این مسئول با اشاره به واقعه کربلا تبیین کرد: در واقعه کربلا عده‌ای با خود می‌پنداشتند که این مشکلات تنها برای خاندان سیدالشهدا(ع) است ولی بعدها این حقیقت که گفتن حق در برابر ستمگر بسیار دشوار است برایشان آشکار شد.
مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران قزوین خاطرنشان کرد: برای آن‌که با مشکلاتی این‌چنین در مقابله با ظالمان روبه‌رو نشویم باید همواره دست در دست یکدیگر در برابر کشورهای ستمگر و مدعی بایستیم.
کاظم‌لو مطرح کرد: واقعا رخ دادن و نظاره‌گر بودن صحنه‌ای که یک کودک همه خانواده خود را از دست داده و با شرایط و وضعیت بسیار بد و آینده‌ای نامعلوم مجبور به ادامه زنگی است بسیار تاسف‌بار و خجالت‌آور است.
وی سکوت جهان اسلام را بسیار نابخردانه عنوان کرد و افزود: ما در مراحل مختلف از جمله در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی علیه ایران همواره شاهد سکوت مجامع بین‌المللی بوده‌ایم و سکوت سازمان ملل و کشورهای حامی حقوق بشر در برابر ظلم‌های وارد شده به یمن چندان تعجب‌آور و غیرمنتظره نبوده و نیست.
این مسئول ادامه داد: آن‌چه که امروز تاسف‌آور است سکوت علم اسلام در برابر این ظلم‌ها است آن هم در شرایطی که پیامبر اکرم(ص)، امام علی(ع)، امام خمینی(ره) و هم‌چنین رهبر معظم انقلاب همواره به یاور مظلومان عالم بودن تاکید داشته‌اند.
مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران قزوین با اشاره به شهادت مظلومانه پاسدار شهید محسن حججی تشریح کرد: نظام جمهوری اسلامی برای ما حرف‌ها و الگوهای عملی زیادی دارد و لازم است همه ما با هم برای سرافرازی و پیروزی جهان اسلام تلاش کنیم.
کاظم لو عدم وحدت میان مسلمانان و انقلابیون را عامل اصلی ضررهای وارده به جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: همانطور که امام(ره) نیز اشاره داشته‌اند اگر مسلمانان و انقلابیون با یکدیگر متحد و یکپارچه باشند و هر کدام مشتی خاک بر روی اسرائیل بریزند، نابودی اسرائیل امری قطعی خواهد بود.
وی در خاتمه متذکر شد: نشانه گرفتن کشورهایی چون عراق، یمن و سوریه تنها بهانه‌ای از سوی دشمن برای رسیدن به هدف اصلیشان که همان نشانه گرفتن اسلام است می‌باشد و لازم است که امروز مسلمانان سراسر عالم متحد و هوشیار باشند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها