رئيس اداره تعاون آموزش و پرورش خراسان رضوی:
رئيس اداره تعاون و امور رفاهي اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هیچ اجباری به خرید و پوشیدن لباس فرم در مدارس نیست، هر مدرسه ای این امر را اجباری کرده است به آموزش و پرورش اطلاع دهید تا این موضوع را پیگیری کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۳۰۵۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، غلامرضا نجاتی مهر گفت: هیچ اجباری به خرید و پوشیدن لباس فرم در مدارس نیست، هر مدرسه‌ای این امر را اجباری کرده است به آموزش و پرورش اطلاع دهید تا این موضوع را پیگیری کنیم.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش فقط بحث نظارت را بر فروش لباس فرم مدارس بر عهده گرفته است تا تخلفی اتفاق نیافتد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص قیمت گذاری لباس فرم مدارس افزود: کارشناسان متخصص سازمان صنعت، معدن و تجارت پوشاک مدارس را قیمت گذاری کرده اند که نسبت به مدل‌های مشابه در بازار با قیمت پایین تری عرضه می‌شود.

نجاتی مهر در خصوص کارگروه ماده ۱۸ که برای تصمیم گیری برای لباس فرم مدارس تشکیل شده است، بیان کرد: در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، کارگروهی متشکل از بخش‌های مختلف اداره کل تشکیل شده که با توجه به نیاز‌های واقعی دانش آموزان در خصوص لباس فرم مدارس تصمیم گیری می‌کنند.

وی در خصوص مدل و رنگ فرم مدارس گفت: لباس‌ها و پوشش‌ها باید متناسب با جامعه فعلی ما بوده و به گونه‌ای که زیبنده دانش آموزان باشند، رنگ‌هایی که مدارس مجاز به انتخاب هستند در آن کارگروهی که گفته شد تصمیم گیری و به مدارس ابلاغ می‌شود، هر مدرسه با توجه به موقعیت و جنسیت دانش آموزان رنگ لباس فرم را انتخاب می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها