سردار سلیمانی گفت:بیش از یک میلیون نفر جامعه هدف و مخاطب ما هستند مشارکت مردم و نقششان در بازسازی این واقعه مهم است که در حال تبدیل شدن به فرهنگ است.
کد خبر: ۸۹۱۳۱۰۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار یعقوب سلیمانی رئیس بازسازی واقعه غدیرخم در نشست خبری امروز که در سازمان بسیج صداوسیما با موضوع نمایش بازسازی واقعه غدیر خم برگزار شد، گفت: بازسازی واقعه غدیر با مشارکت مردم و با حمایت مراجع تقلید در سال 89 آغاز به کار کرد و از ویژگی های این بازسازی مردمی بودن آن است که در این واقعه بیش از 7500 نفر هنرنمایی می‌کنند و بیش از 1 میلیون نفر در بیش از 140 نقطه این نمایش را به تماشا می‌نشینند. همجنین در 26 نقطه از کشور نیز این واقعه برای اهل تسنن به ننماش در خواهد آمد.

وی در ادامه با اشاره به دخواست بیش از 20 کشور خارجی برای بازسازی این واقعه در آن کشور ها گفت: در صورت فراهم شدن بستر ها و هماهنگی‌های لازم این واقعه در آینده‌ای نزدیک در این کشورها و سایر کشورهای متقاضی اجرا خواهد شد.

در پایان علی فروغی رئیس مرکز بسیج سازمان صدا سیما از رویکرد جدید رسانه ملی برای پوشش این واقعه عظیم خبر داد و گفت: ان شاء الله امسال در کنار دیگر رسانه‌ها سازمان صدا وسیما پوشش مطلوب و گسترده‌ای از این واقعه در سطح کشور را خواهد داشت.

ارسال نظرات