امام جمعه هرات یکی از پیامهای عید سعیدغدیر را ولایتمداری و تبعیت از اهل بیت(ع) بیان و اظهار داشت:ولایت فقیه استمرار غدیر خم و ولایت امیر المومنین (ع) است.
کد خبر: ۸۹۱۳۱۰۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ امام جمعه هرات در مجمع بسیج شهرستان خاتم، با بیان این مطلب که پیروی از ولایت فقیه با عمل تحقق می‌یابد نه با حرف، اظهار داشت: انسان مومن و ولایتمدار، نباید خودسرانه و جلوتر از امام خود حرکت کند و پیشی بگیرد، قیام کند و حتی سکوت کند، آدم‌هایی که این گونه رفتار می‌کنند باعث گمراهی خود و دیگران خواهند شد، بنابراین باید هر حرکتی با اجازه و اذن امام (ع) باشد.
حجت الاسلام محمد علی جعفری در ادامه با اشاره به واقعه غدیر خم، دهه امامت و ولایت را بهترین فرصت برای تبیین واقعه غدیر و فلسفه ولایت فقیه عنوان و خاطر نشان کرد:امروز باید حقایق واقعه غدیر خم برای نسل جوان تبیین شود.
وی یکی از پیام‌های عید سعیدغدیر را ولایتمداری و تبعیت از اهل بیت (ع) بیان و اظهار داشت:ولایت فقیه استمرار غدیر خم و ولایت امیر المومنین (ع) است.
جعفری افزود:در عصر غیبت مسئولیت هدایت امت اسلامی بر عهده ولایت فقیه قرار دارد که وظیفه اطاعت از ولایت فقیه به اندازه پیروی و تبعیت از امامت ضروری و ارزشمند است.
امام جمعه هرات گفت:تا زمانی که پیرو ولایت فقیه و گوش به فرمان ایشان باشیم دشمنان ما نمیتوانند به جمهوری اسلامی ایران آسیب برسانند.
ارسال نظرات