فرمانده سپاه غدیر تبریز در نخستین یادواره شهدا منطقه طرلان دره سی تبریز گفت: اگر خواستار این هستیم که هم در این دنیا و هم در آخرت عاقبت به خیر شویم راهی جز پایبندی به اصل مکتب امام حسین(ع) نداریم همانطوری که شهدا خود از این طریق به اوج مغفرت و سعادت الهی نایل یافتند.
کد خبر: ۸۹۱۳۱۳۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،داود عباسی افزود: حضور در مراسم شهدا باید با اذن و دعوت خود شهیدان باشد چراکه شهدا میزبانی و پذیرایی از میهمانان خود را بر عهده دارند.

وی در ادامه با بیان مطلبی از زبان مادر شهید مدافع حرم محسن حججی اظهارداشت: نقش مادران شهدا در به عرصه رساندن غیرقابل انکار است، همانطور که مقام شهدا را بالاترین درجه در محضر خداوند متعال دارند مادران شهدا نیز بیشترین حرمت و احترام را در درگاه پروردگار شهدا دارند.

عباسی در ادامه با اشاره به نزدیکی به آستانه ماه محرم و این حماسه بزرگ عاشورایی اضافه کرد: در این روزها باید برنامه ها و پیام های مکتب و نهضت عاشورایی را دوباره مرور کنیم چراکه برنامه های این حرکت عظیم به غیر از خداوند متعال از سوی دگر نشات نمی یابد.

نخستین یادواره شهدای منطقه طرلان درسی تبریز به همت حوزه جناب قاسم سپاه غدیر تبریز در راستای اجرای طرح کرامت 2 برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها