مسئول تعلیم و تربیت صالحین سپاه امامت تبریز در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: قرآن کریم چراغ هدایت بشر در همه زمان ها و برای همه نسل هاست و هر فردی زیر چتر قران کریم وارد شود وبه اهل بیت(ع) تمسک جوید سعادت دنیوی و اخروی را خواهد یافت.
کد خبر: ۸۹۱۳۱۶۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

حجت الاسلام حسین بابایی خطیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی بسیجیان فعال قرآنی، مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم بسیجیان در رشته های حفظ کل قرآن، 20جزء، 10جزء و پنج جزء در دو بخش بالای بزرگسالان و زیر 16 سال از روز گذشته در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) سپاه امامت تبریز آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

  وی اضافه کرد: این مسابقات با رقابت برادران در روز سه شنبه به پایان خواهد رسید که برگزیدگان این مرحله به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه مسابقات بخش خواهران پایان یافته، اعلام کرد: در بخش خواهران بالای 16 سال حفظ کل خواهر ناهید ایرانی 20جزء، خواهر فاطمه بستان افروز در حفظ 10 جزء، لیلا پور شاهی و خواهر مومنه پور سلیمان در پنج جزء به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

 وی ادامه داد: همچنین در بخش زیر 16سال به ترتیب خواهران منیره فیروزی،مهتا عقلی، الهام باقر پور و محدثه بابایی نفرات برتر حفظ کل، بیست جزء 10جزء و پنج جزء شناخته شدند و در نهایت در بخش ترتیل خواهر فاطمه دل آرام در بالای 16سال و خواهر صدیقه دل آرام در زیر 16سال به مسابقات استانی راه یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها