فرمانده سپاه پاسداران زابل عنوان کرد: نحوه اسارت و شهادت شهید محسن حججی، تداعی کننده اسارت اهل بیت(ع) و به شهادت رساندن ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش در روز عاشوراست
کد خبر: ۸۹۱۳۱۹۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبر گزاری بسیج از سیستان و بلوچستان سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی که با حضور بسیجیان در مسجد مصلی المهدی برگزارشد گفت: شهید حججی با ایستادگی و سپس شهادت خود در واقع برگ زرینی بر رشادت و فداکاری مدافعان اسلام ناب محمدی افزود.

وی افزود: وجود شهدایی همچون شهید حججی را باید قدر دانست و به عنوان الگویی ارزنده به همه معرفی کرد چرا به برکت خون آن‌ها آرامش و آسایش در جامعه حکمفرماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: در جامعه امروز بسیجیان باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود حمله‌های دشمنان را ناکام بگذارند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و صبوری خانواده‌های معظم شهیدان هستیم، تصریح کرد: اوج عشق را فقط می‌توان در بسیج مشاهده کرد.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری روی دوش خود چفیه می‌اندازد و این نماد بسیجی بودن است یعنی ایشان افتخار می‌کنند که یک بسیجی هستند.

ثمره حسینی بیان کرد: برای رسیدن به عزت تنها باید به خدا متوسل شد و شهیدانی، چون حججی را سرلوحه کار خود قرارداد تا ایران اسلامی در جهان همچنان سرافراز بدرخشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات سروان پاسدار عباس نورانسب تقدیر و سروان پاسدار قاسم لشکری به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.
ارسال نظرات