فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: غدیر فرهنگی انسان‌ساز که با اطاعت از رهبری و ولایت این فرهنگ در جهان در حال نهادینه شدن است.
کد خبر: ۸۹۱۳۲۳۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در ساوه، ضمن تبریک به مناسبت دهه امات و ولایت گفت: همزمان با عید سعید «غدیر خم» و دهه امامت و ولایت مراسم بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیر در شهرستان ساوه عصر پنج شنبه در جوار امامزاده اسحاق‌ابن موسی کاظم(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حادثه غدیر افزود: همانطوری که تاسوعا و عاشورا تجدید بیعت با ولایت است بازسازی حادثه غدیر هم تجدید بیعت با ولایت است؛ بایستی برای دهه غدیر سرمایه‌گذاری شود واقعه غدیر در تاریخ تشییع، مهم‌ترین واقعه است اما متاسفانه آنگونه که بایسته و شایسته است به این واقعه عظیم پرداخته نمی‌شود.

سرهنگ پاسدار رسولی افزود: متاسفانه در عصر و زمان ما حق غدیر ادا نشده است. از طرق مختلف از جمله بیان خطابه، هنر، بازسازی ماجرای غدیر و دیگر ابزار می‌توان مساله غدیر را زنده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گسترش فرهنگ ولایت و تعمیق هویت دینی و درک قوی‌تر از اصول و مبانی جمهوری اسلامی را از جمله اهداف برنامه بازسازی واقعه غدیر دانست و گفت: مراسم بازسازی واقعه تاریخی و اعتقادی غدیر با هدف انتقال پیام غدیر و ارائه الگوی مناسب حکومت اسلامی اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: غدیر فرهنگی انسان‌ساز که با اطاعت از رهبری و ولایت این فرهنگ در جهان در حال نهادینه شدن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات