فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم:

مسجد محوری ، اولویت برنامه های بسیج در شهرستان خاتم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم گفت:تمام تلاش بسیج بر این است که اقشار مختلف را به مساجد به عنوان پایگاه اصلی بسیج بازگردانیم و محوریت تمام اقشار بسیج مساجد باشند.
کد خبر: ۸۹۱۳۲۴۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم در اولین مجمع بسیج شهرستان در سال جاری، فلسفه‌ی وجودی مجمع بسیج را استفاده از اجتماع صاحب نظران و نخبگان شهرستان و ارائه‌ی راهکار‌هایی مفید و ارزشمند برای رفع معظلات و پیشرفت و توسعه‌ی شهرستان عنوان کرد.

سرهنگ حسین آزادی نژاد اظهار داشت: سال جاری در کارگروه فرهنگی، اجتماعی و تربیتی مجمع بسیج مباحث مختلفی اعم از آسیب‎شناسی مباحث فرهنگی، اجتماعی و تربیتی و بررسی علل و ارائه راهکار برای انجام کار‌های عملیاتی در راستای رفع مشکلات این بخش انجام شده است.
وی افزود: در زمینه فرهنگی، طرح سفیران فرهنگی در سطح مدارس شهرستان خاتم در دست اقدام است که وظیفه آنان کمک به مسئولین در اجرای بهتر مناسبات فرهنگی و همچنین تبیین و تحلیل سخنان مقام معظم رهبری برای دانش آموزان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با تأکید بر مسجد محوری در امورات فرهنگی و اجتماعی، اظهار داشت: مساجد کارکرد‌های بسیاری در اعتلای جامعه دارد.
آزادی نژاد گفت:تمام تلاش بسیج بر این است که اقشار مختلف را به مساجد به عنوان پایگاه اصلی بسیج بازگردانیم و محوریت تمام اقشار بسیج مساجد باشند.
وی بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های بسیج در سال ۹۶، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی است، تصریح کرد: امسال ناحیه خاتم با اعزام چندین گروه جهادی به روستا‌های محروم اقدامات موثری در جهت محرومیت‌زدایی انجام داده است.
آزادی نژاد اذعان داشت:عرصه فعالیت این گروه‌ها عمرانی، فرهنگی، آموزشی و خدمات رسانی خواهد بود.
در ادامه این مجمع روسای کارگروه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی گزارش و ماحصل نتایج جلسات و اتاق‌های فکر خود را در صحن علنی مطرح و پس از اظهار نظر موافقین و مخالفین به آراء عمومی گذاشته شد و راهکار‌های قابل اجرا به تصویب اعضا مجمع رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار