نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

حجت الاسلام نغزعلی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان سربازمعرفی شد

حجت الاسلام طهرانی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان: مدیریت انقلاب اسلامی یک مدیریت فراگیر، علوی و جهادی است
کد خبر: ۸۹۱۳۲۵۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستانی سرباز حجت السلام طهرانی زاده با خاطر نشان کردن به واقعه بزرگ غدیر و عظمت و برجستگی این واقعه بزرگ تاریخ جهان اسلام اذعان داشت: واقعه غدیر خم یک مسئله مهم در جهان اسلام است، اما در تفاسیر برادران شیعه وسنی متفاوت است.
وی بیان کرد: جای تبادل نظرات و مباحثه در بین مردم نیست عامه کوچه و بازار نیست بلکه در حوزه‌های علمیه و بین بزرگان مذاهب است.
وی در ادامه افزود: مدیریت انقلاب اسلامی هم برگرفته از مدیریت حضرت علی (ع) که همان مدیرت پیامبر اکرم است نشعت گرفته که مدیریت فراگیر، علوی و جهادی است.
نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلو چستان از نقش انقلاب اسلامی در جهان اسلام به عنوان یک نقش انکار نشدنی و پررنگ نام برد و افزود: در هر جای جهان که نام انقلاب اسلامی برده شود به یاد قرآن و عترت می‌افتند و انقلاب اسلامی یک جزء جدا نشدنی از اسلام است
وی در پایان از زحمات حجت الاسلام الوانی در زمان تصدی مسئولیت نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستانی راسک تقدیر و تشکر کردو حجت الاسلام نغزعلی را به عنوان مسئول جدید این شهرستان معرفی شد
ارسال نظرات