خبرهای داغ:

برگزاری مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 در هرسین

با حضور مدیرآموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، مسئول بسیج دانش آموزی و جمعی از دانش آموزان مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 در هرسین برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۱۳۲۸۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با حضور مدیرآموزش و پرورش و مسئول بسیج دانش آموزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از دانش آموزان مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 در هرسین برگزارگردید.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در طی اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و بازسازی و مرمت مدارس با حضور 120نفر از دانش اموزان دختر و پسر در قالب حلقات صالحین و در دوره ای ده روزه انجام شد.

 

وی افزود: در این طرح در حال حاضر 50نفر از دانش آموزان در قالب یک اردوی 10روزه و در مجموع 500روز کاری فعالیت داشته اند که سه مدرسه در این راستا کار رنگ آمیزی، زیباسازی، و تعمیر آن انجام شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه خاطرنشان کرد: امسال در مجموع 1500متر نقاشی و دیوار نویسی داشته ایم و حدود 65دستگاه میز و نیمکت برای اولین بار در هرسین به صورت کامل نوسازی شد.

 

محمدی در پایان از تمام دست اندرکاران این طرح از جمله استادکاران، مربیان، دانش آموزان، و مجموعه بسیج دانش آموزی هرسین تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار