خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد:

تربیت دانش‌آموزان انقلابی مهمترین وظیفه آموزش و پرورش است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، تربیت دانش‌آموزان انقلابی را مهمترین وظیفه آموزش و پرورش برشمرد و گفت: آنوقت می توانیم بگوییم آموزش و پرورش خوب کار کرده است.
کد خبر: ۸۹۱۳۲۸۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در خانه معلم کرمانشاه برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش مهم ترین نهاد پیشرفت و توسعه در جوامع بشری محسوب می‌شود.

 

وی افزود: امروز بر اساس اثرگذاری که این نهاد دارد، در راس قرار گرفته است لذا باید به آن نگاه ویژه ای داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  تاکید و خاطرنشان کرد: امروز تمامی وزرا، وکلا، استانداران و مسئولین نظام تربیت یافتگان کلاسهای درس و مدارس هستند.

 

آیت الله علما تربیت دانش آموزان انقلابی را مهم ترین وظیفه آموزش و پرورش برشمرد و خاطر نشان کرد: این وظیفه خطیری است که اگر در جهت درست آن پیش رود آنوقت می توانیم بگوییم آموزش و پرورش خوب کار کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: آموزش و پرورش برای ارتقاء و رشد قرآنی دانش آموزان جهت تربیت طبق آموزه های دینی و سنت رسول خدا(ص) تدابیر لازم را بکار بگیرد.

 

وی با اشاره به پیشرفت های علمی دانشمندان هسته ای کشور ابراز داشت: امروز موشک های دست ساخته این دانشمندان هراسی در دل دشمنان اسلام بخصوص آمریکای جنایتکار انداخته است توسط همین دانش آموزان به ثمر رسیده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارد، افزود: تربیت دانش آموزان انقلابی با تفکری اسلامی از جمله این وظایف است که بر دوش معلمان قرار دارد.

 

آیت الله علما همچنین با اشاره به اثرپذیری بالای کودکان، نوجوانان و جوانان، خاطرنشان کرد: این افراد سال های طولانی تحت تربیت و تعلیم آموزش و پرورش و معلمان قرار دارند و باید بتوانیم مسیر درستی برای زندگی آن ها انتخاب کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت درست دانش آموزان باعث می شود تا افرادی مثل قاسم سلیمانی ها که امروز به افتخار جهان اسلام تبدیل شده، تربیت شوند.

 

وی تصریح کرد: آینده کشور به افرادی مانند قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم نیاز دارد تا دشمنان اسلام و انقلاب متوجه شوند شیرمردانی در این سرزمین وجود دارند که حاضرند جان شیرین خود را فدای اسلام و کشور کنند.

 

آیت الله علما ادامه داد: این وظیفه آموزش و پرورش و معلمان دلسوز ماست که دانش آموزان را متعهد و انقلابی بار بیاورند تا کشور از گزند دشمنان مصون بماند.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر امروز دانشمندانی داریم که تاسیسات انرژی هسته ای را ایجاد کردند و موشک برای دفاع از کشور ساختند روزگاری سر همین کلاس های درس معلمان خودمان نشستند.

 

آیت الله علما  در پایان آموزش و پرورش را مغز متفکر کشور معرفی کرد و افزود: از معلمان خواست تا با صبر و حوصله به کار تربیت و تعلیم دانش آموزان بپردازند تا همواره مایه آبرو و عزت برای کشور باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار