خراسان شمالی میزبان این دوره اردوی کارگاهی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس خواهدبود.
کد خبر: ۸۹۱۳۲۹۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، استان خراسان شمالی میزبان اولین دوره اردوی کارگاهی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در سال 96 خواهد بود. در برنامه کاری و سه روزه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، 24 عکاس از اصحاب رسانه و 8 عکاس از استان خراسان شمالی به بررسی و ثبت تصویری ظرفیت ها، چالش ها، و توانمندی های این استان خواهند پرداخت.

هدف محوری این دوره سه روزه نشان دادن مسائل و مشکلات مردم منطقه، ظرفیت های طبیعی و محیطی استان، چالش های پیش روی مردم این منطقه و به تصویر کشیدن روابط اجتماعی و قومی در این استان است.نظر به اینکه در این برنامه چهره های جوان در کنار اساتید با سابقه عکاسی حضور دارند، تبادل تجربه در آثار مستند و مستند اجتماعی نیز در دستور کار این سفر خواهد بود.

 

گفتنی است این اردوی کارگاهی از 14تا 18شهريور در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

دوره سه روزه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدسدوره سه روزه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدسدوره سه روزه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدسدوره سه روزه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدسدوره سه روزه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدسدوره سه روزه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدسدوره سه روزه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدسدوره سه روزه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدسدوره سه روزه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس

ارسال نظرات