رئیس مجمع نمایندگان اردبیل: ‌
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در حال حاضر هیچ صحبتی مبنی بر تغییر استاندار اردبیل نشده و فضاهای مجاری بیشتر به این موضوع دامن زده‌اند.
کد خبر: ۸۹۱۳۳۱۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: در حال حاضر بحث تغییر استاندار اردبیل به هیچ وجه جدی نیست و برخی افراد در فضاهای مجازی و کانال‌ها به این امر دامن زده‌اند در حالی که تاکنون موضوعی در این زمینه مطرح نشده است.

وی با اشاره به این که تغییر استاندار اردبیل منوط به نظر رئیس‌جمهور و وزیر کشور است، افزود:‌ تاکنون در این زمینه صحبت و پیشنهادی ارائه نشده و استاندار اردبیل همچنان با جدیت به کار خود ادامه می‌دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: متاسفانه برخی کانال‌ها وفضاهای محازی با خبرهای مختلف به تغییر استاندار اردبیل دامن زده‌اند در حالی که تاکنون هیچ صحبتی در بین مجمع نمایندگان استان اردبیل برای تغییر استاندار اردبیل مطرح نشده است.

بدری تصریح کرد: خبرهای درج شده از طرف مجمع نمایندگان استان اردبیل در مورد تغییر رئیس سارمان جهاد کشاورزی اردبیل در کانال‌ها و فصاهای مجازی نیز شایعه است که از مدیران کانال‌های فضای مجازی انتظار داریم اخبار درست و صحیح را منتشر و منعکس کنند.

وی با بیان این که از مردم اردبیل نیز انتظار داریم اطلاعات و اخبار دقیق را از رسانه ملی، صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی پیگیری کنند بیان کرد: مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز با وحدت و همدلی در راستای توسعه و پیشرفت استان اردبیل گام برمی‌دارند.

 

منبع:تسنیم

 

ارسال نظرات