مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمن به قدرت ایران در عرصه‌های بین‌المللی پی برده است.
کد خبر: ۸۹۱۳۳۲۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت‌الاسلام نجات فیاضی در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج سپاه ناحیه خلخال اظهار داشت: امروز نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه به عنوان بازوی توانمند این نهاد مقدس در حال انجام مأموریت‌های محوله در حفظ و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی است و ما شاهد پیشرفت روزافزون آن در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به حساسیت‌های پیش رو در عرصه‌های مختلف فعالیت سپاه گفت: دشمن امروز دیگر به قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی کاملاً پی برده است و این صلابت و قدرت بی‌شک از اندیشه حسینی و علوی سرچشمه می‌گیرد و دشمن روز به روز ذلیل‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد:  اکنون غرب با پی بردن به این ظرفیت عظیم سپاه  درصدد مهار این نهاد است و طرح‌های بسیاری را  در این زمینه اجرا کرده که مهم‌ترین آن مهار توان فرهنگی سپاه در غالب جنگ نرم است و این حجم عظیم از سرمایه‌گذاری روی این نقطه نشان‌دهنده حساسیت موضوع است.

در ادامه این آئین حجت‌الاسلام عزیز عابدی نیز با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در طول خدمت وی همکاری داشته‌اند گفت: ما در ابتدای دوره مسئولیت خود بنا را بر تعامل سازنده با نهادهای مختلف در شهرستان خلخال قرار دادیم و از طرفی دغدغه اصلی ما افزایش سطح بصیرت و معنویت در مجموعه سپاه خلخال بود که امیدواریم در این خصوص موفق عمل کرده باشیم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام توحیدی مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال بیان کرد: برای وی نیز آرزوی توفیق روزافزون دارم و امیدوارم که این مسئولیت حساس و مهم را به خوبی به سرانجام برساند و بی‌شک او از من انقلابی‌تر و موفق‌تر خواهد بود و امیدوارم بنده در مسئولیت جدیدی که ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل هستم با کمک دوستان همچنان این روند را ادامه دهم.

حجت‌الاسلام  جعفر توحیدی نیز در این برنامه ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام عابدی گفت:  ما نیز همچون حجت‌الاسلام عابدی به دنبال تعامل سازنده با نهادها و ادارت مختلف هستیم و با توجه به روحیه‌ی انقلابی که دوستان دارند بتوانیم همکاری صمیمانه‌ای را با آنها داشته باشیم چرا که داشتن روحیه انقلابی‌گری بسیار در این زمینه به ما کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه خلخال نیز در این برنامه اظهار کرد: امروز سکاندار اصلی انقلاب روحانیت است و رسالت این قشر از فعالان عرصه انقلاب بی شک تزریق معنویت و بصریت است و نقش هدایتگری جامعه در عرصه‌های مختلف بر دوش آنان است.

سرهنگ جهانبخش عطایی ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام عابدی گفت: یکی از دلایل موفقیت سپاه ناحیه خلخال در عرصه‌های مختلف فعالیت خود حضور حجت‌الاسلام عابدی است و امیدواریم بتوانیم با حضور حجت الاسلام توحیدی نیز به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی این مسیر موفقیت در انجام مأموریت‌های سپاه در خلخال را همچنان طی کنیم.

وی اظهار کرد: سپاه خلخال موفق به اجرای بیش از 70 درصد از برنامه های فرهنگی شهرستان خلخال شده و این امر با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فراهم شده است.

در این آئین با تقدیر از تلاش 6 ساله حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی، حجت‌الاسلام جعفر توحیدی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال معرفی شد.

 

منبع:تسنیم

 

ارسال نظرات