خبرهای داغ:
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قم گفت: کمیته بانوان شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم برنامه‌های جامع و گسترده‌ای برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.
کد خبر: ۸۹۱۳۳۷۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
بانوان قم نقش گسترده‌ای در برنامه‌های هفته دفاع مقدس دارند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «معصومه ظهیری» مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قم در جلسه کمیته بانوان شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که در سالن امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سه سطح متمرکز استانی، منطقه‌ای و داخلی ادارات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا عنوان کرد: این دیدارها در طول سال انجام می‌شود، اما در هفته دفاع مقدس به طور ویژه و با حضور تیمی از بانوان و با هماهنگی بنیاد شهید صورت می‌گیرد.

مسئول کمیته بانوان شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اهمیت روایتگری دفاع مقدس را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: برنامه‌ریزی شده تا از تصاویر سری نمایشگاهی نیز در این هفته در مکان‌های مورد نیاز استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به موضوع دانشنامه دفاع مقدس یادآور شد: برای تبیین نقش بانوان قمی در دوران حماسه و ایثار کمیته محتوایی تشکیل شده و تا چند ماه آینده به جمع‌بندی‌های مناسبی در این مورد خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها