رئیس فدراسیون هندبال کشور گفت‏:‏ دوره آموزشی مدرسی داوری هندبال ویژه بانوان سراسر کشور با حضور 60 نفر در سرعین در حال برگزاری ‏است.
کد خبر: ۸۹۱۳۳۹۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمدرضا رجبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره آموزشی مدرسی داوری هندبال ویژه بانوان سراسر کشور با حضور 60 نفر در سرعین در حال برگزاری ‏است و‏ مراسم افتتاحیه عصر دیروز به میزبانی شهرستان سرعین برگزار شد.‏

وی افزود: متاسفانه این فدراسیون با یک بدهی سنگین چند میلیاردی مواجه است که تاکنون توانستیم مبلغ 7 میلیارد ریال از این بدهی‌ها را پرداخت نمائیم. بدهی‌های فدراسیون به افراد حقیقی و حقوقی مربوط به سال‌های گذشته می‌باشد.

رئیس فدراسیون هندبال کشور ‏بیان کرد: در طول 4 ماه از حضور من در این فدراسیون تمام تلاش خود را به منظور پرداخت این بدهی‌ها انجام داده‌ام. بخشی از این مبالغ که پرداخت شده است مربوط  به هزینه‌های آژانس مسافرتی، آکادمی ملی المپیک، رستوران و حق الزحمه داوران مسابقات که در مرحله صدور چک است و همچنین پرداخت اقساط  بدهی فدراسیون به فدراسیون آسیایی هندبال می‌باشد.

وی اضافه کرد: دوره مدرسی داوری هندبال ویژه بانوان عصر دیروز با حضور مسؤولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به صورت رسمی کار خود را  آغاز کرد. این دوره با حضور داوران برگزیده‌ای از سراسر کشور و از تاریخ 12 تا 15 شهریور در استان اردبیل و به میزبانی سرعین برگزار می‌گردد.

 

منبع:فارس

 

ارسال نظرات