داشتن مهارت و تخصص درزمینهٔ رشته شغلی موردعلاقه از بسترهایی است که مسیر اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را هموار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۰۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از برنامه‌های مهم این نهاد در حوزه اشتغال است.

هدایت صفری بابیان اینکه راهبرد کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف و خروج آن‌ها از بدنه حمایتی این نهاد با محوریت اشتغال است، افزود: با فراهم شدن زمینه اشتغال جامعه هدف کمیته امداد اهداف این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال جامعه هدف کمیته امداد نیاز به بسترهایی است تا روحیه کار و تلاش و انگیزه تولید و اشتغال در آن‌ها ایجاد شود، اظهار داشت: داشتن مهارت و تخصص درزمینهٔ رشته شغلی موردعلاقه از بسترهایی است که مسیر اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را هموار می‌کند.

وی ادامه داد: ارائه مشاوره‌های شغلی متناسب با شرایط افراد مستعد ایجاد اشتغال در کنار ایجاد زمینه‌های مهارت‌آموزی آن‌ها از خدمات قابل‌توجه کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تخصصی به مددجویان مستعد شناسایی‌شده از اقدامات مهم این نهاد در فرآیند ایجاد اشتغال برای جامعه هدف این نهاد است، گفت: ارائه آموزش‌های متناسب با نوع طرح ایجادشده به‌منظور پایدارسازی طرح اشتغال ایجادشده و افزایش مهارت مجریان طرح‌های اشتغال از شاخص‌های دیگر فعالیت‌های اشتعال‌زایی کمیته امداد است.

وی از بهره‌مندی 821 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات مهارت‌آموزی کمیته امداد در پنج‌ماهه ابتدایی امسال خبر داد و افزود: خدمات مهارت‌آموزی این نهاد به مددجویان تحت حمایت از ابتدای امسال در قالب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ، پایدارسازی و توسعه و حرفه‌آموزی دانش آموزان بوده است .

صفری بیان کرد : درمجموع 28 هزار و 500 نفر ساعت خدمات مهارت‌آموزی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال ارائه‌شده است.

 وی بیان کرد: در کمیته امداد معتقد هستیم که خدمات ریالی ارائه‌شده در این نهاد در حوزه آموزش هزینه نبوده و سرمایه‌گذاری است.

 

ارسال نظرات