در آستانه هفته دفاع مقدس انجام می شود؛

برپایی بیمارستان صحرایی شهیدحججی در لردگان

بیمارستان صحرایی شهید حججی و یادمان سرداران و فرماندهان و 288شهید شهرستان لردگان در روستای قلعه سوخته شاه نجف برپا می شود.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۲۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بیمارستان صحرایی شهید محسن حججی و یادمان سرداران، فرماندهان و 288شهید شهرستان لردگان به مدت سه روز از 19شهریورماه در روستای قلعه سوخته شاه نجف برپا می شود.

دکتر مهین غفاری با اشاره به اهداف برپایی این بیمارستان صحرایی،افزود: ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و آموزشی در مناطق محروم استان، افزایش روحیه ایثارگری، ارتقاء فرهنگ و تفکر جهادی، آمادگی و چابکی تیم های اضطراری پزشکی، از اهداف برپایی این بیمارستان صحرایی است.

وی، ادامه داد:  درمانگاه های تخصصی شامل؛ داخلی، اطفال، زنان و مامایی، پوست، چشم پزشکی، ارولوژی، روانپزشکی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق، جراحی و اتاق عمل سرپایی از بخش های خدمت رسان در این بیمارستان صحرایی می باشند.

دکتر غفاری، اضافه کرد: بخش های شنوایی سنجی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، مشاوره تغذیه، سلامت روان، دندانپزشکی، اورژانس و داروخانه از دیگر قسمت های این بیمارستان صحرایی است و در ضمن؛ تیم های آموزش سلامت و مشاوره فرهنگی و مذهبی، خدمات آموزشی درمانی و مشاوره ای به عشایر و ساکنین روستاهای منطقه به صورت رایگان ارائه خواهند نمود.

وی، خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی لردگان با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دایر می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار