معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان:
رسیدگی به حال نیازمندان ریشه در اعتقادات مردم دارد و طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برگرفته از آموزه‌های دینی بوده و ازاین‌رو خیران با اعتماد و اطمینان کامل در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۳۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مناسبت‌های مختلف در طول سال فرصت‌های مهمی برای توسعه کارهای خیرخواهانه به نفع جامعه هدف کمیته امداد به شمار می‌رود ، گفت: طرح‌های متنوعی به‌منظور مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی اجرا می‌شود.

رضا حسنلو بابیان اینکه با اجرای طرح‌های مشارکتی مختلف ظرفیت‌های بالایی در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ایجاد می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم با فعالیت اثربخش در حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی زمینه حضور بیشتر خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد فراهم شود.

وی اظهار داشت: رسیدگی به حال نیازمندان ریشه در اعتقادات مردم دارد و طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برگرفته از آموزه‌های دینی بوده و ازاین‌رو خیران با اعتماد و اطمینان کامل در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه  از جمع‌آوری نذورات قربانی در  روز عید قربان خبر داد و گفت : 69 پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب وجه نقد ، گوشت قربانی و گوسفند زنده برای ذبح در سطح استان زنجان هم‌زمان با عید قربان دایر شد.

وی افزود : هم‌زمان عید قربان مردم استان زنجان مبلغ 987 میلیون ریال در قالب نذورات قربانی و وجه نقد به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان کمک کردند .

حسنلو با اشاره به اینکه مجموع نذورات قربانی جمع‌آوری‌شده در طول سال گذشته 842 میلیون ریال بوده است ، ادامه داد : میزان مشارکت مردم استان زنجان در روز عید قربان امسال نسبت به طول سال گذشته بیش از 17 درصد افزایش داشته است .

ارسال نظرات