خبرهای داغ:
امروز ايالت متحده با 130 جنگ در يك قرن اخير ميليونها انسان را به كام مرگ فرستاده است و طبق آمار هاي غير رسمي بيش از 220 میلیون تلفات روي دست بشريت گذاشته است.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۶۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، هیتلر برای زمینه سازی در خصوص جنگ جهانی دوم می گوید: با مردماني طرف هستم كه در كار تشكيل حكومتي جديد هستند و ما در همه جا چنين مردمي را بيدار خواهيم كرد ما به سراغ آنان نخواهيم رفت بلكه جاه طلبي، غرض ورزي و كم بيني آنها را به سوي ما مي كشاند و قبل از اينكه جنگ راه بفتد پيمان صلح امضا خواهد شد ولي در عين حال ما با تمام تجهيزات در امور دخالت مي كنيم حريف را نيز از طريق جنگ اعصاب (جنگ رواني)خرد خواهيم كرد.
ما آتش انقلاب را در فرانسه روشن خواهيم كرد و من به عنوان نجات دهنده به كمك فرانسويان خواهيم شتافت و خود را به عنوان قهرمان عادلانه نظم اجتماعي و صلح جاودان به خورد مردم فرانسه خواهيم داد در آن صورت مردم نمي خواهند از جنگ و عظمت چيزي بدانند اما من جنگ مي خواهم و هر وسيله اي كه پيشرفت مقاصد من را كمك كند از نظرم شايسته است و من خود جنگ هستم."
امروز ايالت متحده با 130 جنگ در يك قرن اخير ميليونها انسان را به كام مرگ فرستاده است و طبق آمار هاي غير رسمي بيش از 220 میلیون تلفات روي دست بشريت گذاشته است. عده اي از مردمان جهان سوم با حس كم بيني و حقارت و خود پسندي چشم بر همه ظلم ها و ستمهاي آمريكا بسته و خواهان تعامل با اين قدرت شيطاني هستند.
آمريكا يك زماني برايش لازم بود كودتا در ايران را طراحي كرد و دولت مردمي مصدق را ساقط كرد و پس از آن با طرح تجزيه ايران و حمايت از تجزيه طلبان در جنگ 8 ساله به كمك عراق در همه زمينه ها وارد شد و در پايان جنگ نيز با ورود مستقيم به صحنه جنگ نفت كشها را رقم زد.
پس از آن با پايان يافتن تاريخ مصرف صدام ساقط ساختن وي را در دستور كار قرار مي دهد،حمله نظامي به ليبي ،سوريه،لبنان را طراحي و به عنوان منجي وارد مي شود. با ايران هراسي كارخانجات مهمات سازي خود را فعال مي كند و جنگ بين ملت ها را راه اندازي تا خون مردمان ستمديده براي سود كارخانجات و سرمايه داران ريخته شود.
اما با همه قرار داد صلح يك جانبه امضا مي كند،صدام را مي آورند و در يك بازي آتش انقلاب و نا امني و آشوب را در منطقه روشن كرده و خود به عنوان منجي وارد مي شود. چشم بر كشتار مردمان در يمن و ميانمار مي بندد اما براي كشتن سگ ها در شيراز بيش از 5000سايت و 110 شبكه فارسي زبان فعال مي شود.
نشان دهنده حاكمان و ديكتاتورها كه براي بشريت و جامعه ارزشي قايل نيستند اين است كه بيشتر از همه ظلم و جنايت مي كنند و بيشتر از همه دنيا حرف از رعايت حقوق بشر مي زنند.
در ايران هم عده اي با ستايش محض شيطان بزرگ آمريكا را قبله عالم و مهد همه خوبيها مي بينند اما واقعيت چيز ديگريست، نه آمريكا جامعه جهاني بوده و نه جامعه جهاني آمريكاست.
جمهوري اسلامي معادلاتي كه ابرقدرتها براي خود تعريف كرده بودند بر هم زده و نظم نوين جهاني را با چالش بزرگي مواجهه شده است.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها