900 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان البرز به اردوی جهادی شهرستان های استان البرز اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۷۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، بهنام نظری مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با بسیج  اظهار داشت: تعداد 900 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان البرز در قالب اردوی جهادی در سه ماه تابستان به روستاهای مناطق نجم آباد از توابع شهرستان نظراباد، مناطق ایپک از توابع شهرستان اشتهارد، ناحیه 4 شهرستان کرج، منطقه اختر آباد از توابع شهرستان ملارد که در مجموع 16 روستا می شوند اعزام شده و خواهند شد.
 
فعالیت900 نفر دانشجوی جهادگر در تابستان 96

وی افزود: از مجموع 900 نفر دانشجوی جهادگر، تعداد 300نفر خواهر و 600 نفر برادر می باشند که هر کدام در رشته های تحصیلی متفاوت دارای توانایی  و تخصص های خاص خود می باشند.

نظری بیان داشت: فعالیت جهادگران در عرصه های عمرانی، فرهنگی هنری، آموزشی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، کشاورزی، دامپزشکی می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)  مبنی بر اهمیت برگزاری اردوهای جهادی و نیز ترویج فرهنگی جهاد در بین آحاد مردم بخصوص جوانان و دانشجویان برای رسیدگی به امور مستضعفین جامعه در جهت محرومیت زدایی و نیز سعی در حل مشکلات و معظلات اجتماعی است، که این فرهنگ حسنه از ثمرات دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد. 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها