محمد جواد خدری گفت: حضور جوانان انقلابی جهادگر در مناطق محروم و ابراز همدلی و هم دردی با روستاییان جلوه واقعی بسیج و نیروهای انقلابی را در دل مردم تنیین انداز می کند.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۸۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اردوی جهادی تابستان 96 قرارگاه سازندگی شهید بلباسی متشکل از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در استان البرز شهرستان نظرآباد، در روستای حسین خانلو برگزار شد.

جلوه واقعی بسیج با حضور جهادگران در مناطق محروم  نمایان میشود

این قرارگاه در سه زمینه فرهنگی، عمرانی و پزشکی به مردم این منطقه خدمات ارائه داده است.

در زمینه فعالیت های عمرانی این قرارگاه می توان به پروژه های  ساخت خانه عالم،  ترمیم، بازسازی، رنگ آمیزی و تعویض لوله کشی آب مدرسه پاسداران روستای حسین خانلو، و ترمیم و بازسازی سرویس بهداشتی و حمام برای شخص نیازمند وناتوان در این روستا اشاره کرد. 
 
فعالیت های این گروه جهادی در  زمینه فرهنگی عبارت است از؛ برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی توسط روحانی قرارگاه ،  برگزاری کلاس های طب اسلامی،  برگزاری نماز جماعت و اجرای حلقه های صالحین در مسجد روستای حسین خانلو،  برگزاری کلاس های آموزش سرود و هم خوانی در مدرسه،  برگزاری کلاس های آموزش زبان انگلیسی.

 این قرارگاه در زمینه سلامت و بهداشت و درمان با تحت پوشش قرار دادن 700 نفر از روستاییان به صورت ویزیت رایگان خدمت رسانی کرده است.
 
محمد جواد خدری مسئول قرارگاه سازندگی شهید بلباسی در گفت و گو با بسیج اظهار داشت: در خصوص خودسازی با شعار می سازیم تا ساخته شویم، جهادگران با چنین تفکری حاضر شده اند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد کرج از تمامی قشرها با هر طرز تفکر های متفاوت، وقتی در مناطق محروم حاضر می شوند با نبود امکانات حداقلی و نسبی مواجه می شوند و سبک زندگی روستایی را از نزدیک مشاهده می کنند که این همان به معنای بارز خودسازی می باشد.

خدری در پایان خاطر نشان کرد: حضور جهادگران در مناطق محروم صرفا در بحث عمرانی نمی باشد، حضور جوانان انقلابی جهادگر در مناطق محروم و ابراز همدلی و هم دردی با روستاییان جلوه واقعی بسیج و نیروهای انقلابی را در دل مردم تنیین انداز می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها