استاندار لرستان از ایجاد مجتمع بزرگ خیریه فجر در خرم‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۳۵۱۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به نقل از روابط عمومی استانداری هوشنگ اظهار داشت: مجتمع بزرگ خیریه " فجر " با مجموعه‌های گسترده‌ای، چون " مرکز چاپ و نشر "، " مرکز پیشرفته نگهداری سالمندان "، " کلینیک سلامت و درمان "، " مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای"، " تالار پذیرایی"، " سالن اجتماعات " و ... در فضایی دلنشین و در دل طبیعت جنوب شهر خرم‌آباد ایجاد می‌شود.


وی افزود: به‌دنبال حضور موفق و نتیجه بخش این سرمایه‌گذار در استان و رونق برنامه محور و ماندگار مجتمع بزرگ کشت و صنعت؛ سعی کردیم فضا را برای ورود و سرمایه گذاری ایشان در بخش‌های دیگر نیز آماده کنیم که خوشبختانه این شرایط با سرمایه گذاری الحی در مجتمع بزرگ خیریه فجر فراهم شده است.


استاندار لرستان به طرحی که توسط گروه حرفه‌ای الحی آماده شده اشاره و تصریح کرد: محل اجرای این طرح در کیلومتر دوازده جاده خرم‌آباد - پلدختر و پایین‌تر از پلیس راه است که در وسعتی بالغ بر ۱۵۰ هکتار اجرا می‌شود.


بازوند اجرای این طرح را گام بزرگ دیگر در رونق گردشگری و ایجاد اشتغال دانست و اضافه کرد: با توجه به تعدد و تنوع مراکز و مجموعه‌های فرهنگی، اقتصادی و خیریه پیش‌بینی شده در آن و اثرگذاری مطلوب آن در ایجاد اشتغال به سرمایه گذار تعهد کرده‌ایم که ظرف دو تا سه هفته تمام مجوز‌های لازم را با رعایت قوانین موجود و البته با رویکرد تسهیل روند سرمایه گذاری؛ در اختیار ایشان قرار دهیم.


وی بیان کرد: در نشست مشترک مقرر شد سرمایه گذار نیز بلافاصله بعد از دریافت مجوز‌ها عملیات اجرایی این مجتمع بزرگ را شروع کند.
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات