برگزاری جلسه حلقه استادیاران شجره طیبه صالحین با حضور نماینده ولی فقه

جلسه حلقه استادیاران شجره طیبه صالحین با حضور نماینده ولی فقه و سردار فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس و جمعی از علمای شیعی و سنی در دفتر نماینده ولی فقه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۵۳۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان صبح امروز جلسه حلقه استادیاران شجره طیبه صالحین با حضور نماینده ولی فقه و جمعی از علمای شیعی و سنی در دفتر نماینده ولی فقه برگزار شد.در ابتدای جلسه سرهنگ جعفری مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج با اشاره به اینکه هم اکنون 6300حلقه تربیتی در استان کردستان فعال می باشد گفت: مهمترین اهداف برگزاری این حلقه ها کارهای تربیتی وبصیرتی و اقدامات استراتژیک و حرکت راهبردی است   که زمینه ساز تربیت نسلهای بعدی  می باشد که  توسط استاد یاران درهمین  حلقه های صالحین برگزار می شود.

در ادامه نماینده ولی فقه در استان کردستان با اشاره به برگزاری جلسه های طرح صالحین افزود: دشمن با دشمن ستیزی خود برآن است که جوانان ما را از راه های مانند فضای مجازی و گسترش فیلم های ماهواری از راه اسلام و حقیقت آن دور کند که برگزاری حلقه های صالحین وتلاش استاد یاران در راستای انقلابی کردن جوانان بهترین راه برای جلوگیری از نفوذ دشمن و شکست آنان دانست.

وی به دوستی بین اهل تسنن وتشیع اشاره کرد وافزود:واقعه بزرگ غدیر نمونه ای از وحدت و دوستی میان ما است پس باید برای کور کردن چشم دشمنان اسلام منشاء وحدت ودوستی را تحکیم بخشیم.

 آیت الله سید محمد شاهرودی نیروهای سپاه را تنها نیروی در حال ایستادگی با تروریست عنوان کرد واظهار داشت:دشمنان ایران نخواهند توانست با تحریم به ایران ضربه بزنند چون این متخصصین ایرانی هستند که با علم ودانش خود در تمام جهان نفوذ کرده اند پس دشمنان اگر بخواهند به ایران اسلامی ضربه بزنند اول به خود زبه زده اند.

 

در ادامه جلسه هر یک از استادیاران با بیان گزارشات و طرح پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند و در پایان به استاد یاران شهرستان با اهداء حکم مسئولیت  و هدایایی  قدردانی شد.

 

انتهای پیام/7727

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار