خبرهای داغ:
دفتر گزینش و استعدادیابی نیروی زمینی ارتش در تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان در مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۵۵۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیئتی صبح سه شنبه با حضور در قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ سرلشکر شهید اسد الله متاجی گرگان از فرماندهان و آخرین دستاوردها و توانمندی های این نهاد نظامی بازدید کرد.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دیدار با هدف اشراف بر خلاقیت ها و نوآوری های کارکنان ارتش در لشکر ۳۰ در راستای طرح های ۲۳ گانه فرماندهی محترم نیرو و همچنین بررسی میدانی نیازمندی ها و رفع مشکلات احتمالی مجموعه لشکر ۳۰ و تقدیر و تشکر از فرماندهان و کارکنان خدوم و ممتاز انجام شده است.
امیر حیدری افزود: از طرفی تلاش در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا، در راستای تامین هر چه بیشتر رفاه و آسایش کارکنان و خانواده های محترم آنان از جمله اهداف این حضور بوده است.
به گفته وی، توجه به ایمان، آموزش، انضباط، بصیرت دینی و سیاسی و ولایتمداری کارکنان ارتش و خانواده های محترم آنان از جمله مهمترین سر خط های مدیریت فرماندهی نیروی زمینی ارتش است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام عظمای ولایت و رهبری، ارتش مومن، مکتبی و در راستای تامین منافع ملت بزرگ ایران بوده و در این مسیر با تقدیم ۵۰ هزار شهید غرور آفرین همچنان انقلابی، مصمم، آگاه و دشمن شناس به پیش می رود.
در ادامه دفتر گزینش و استعدادیابی تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها