فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: پروژه دهستان نمونه سمام املش آغاز شده و طرح‌های دهستان‌های نمونه دلفک رودبار و حویق تالش در هفته‌های آتی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۵۵۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور اعلام کرد: در حوزه عمرانی و آبادی پروژه سه دهستان نمونه سمام املش، دلفک رودبار و حویق تالش را در طرح‌های سپاه استان داریم که عملیات اجرایی پروژه سمام از هفته گذشته آغاز شده است و پروژه‌های حویق و دلفک نیز طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد.

وی افزود: در حوزه فرهنگی برنامه بزرگ فصل جدید ستارگان درخشان در قالب فصل شیدایی در هفته دفاع مقدس در دهکده‌ی مقاوت لشگرعملیاتی سپاه قدس گیلان واقع در ابتدای جاده تهران به اجرا در خواهد آمد.

فرمانده سپاه قدس گیلان درباره برگزاری اردوهای جهادی در سطح استان گفت: هم اکنون تعدادی از این اردوهای در مناطق مختلف استان در حال اجراست.

عبدالله پور با تأکید بر وجود امینت در کشور اظهار کرد: اگر در کشور امنیت نباشد حتی نمی‌توان خداوند را عبادت کرد و امروز در حالی که همه آتش بیارها در اطراف جمهوری اسلامی جمع شده‌اند ایران در گلستانی از امنیت قرار دارد که حاصل خون شهیدان است و همه باید بدانیم نا امنی خوشی‌ها را به ناخوشی تبدیل خواهد کرد.

ارسال نظرات