خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در همایش بین المللی «غدیر از دیدگاه اهل سنت»:
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در همایش بین المللی «غدیر از دیدگاه اهل سنت» در تالار وحدت دانشگاه تبریز، گفت: دشمنان اسلام همواره برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی تلاش می کنند و جدایی شیعه و سنی از یکدیگر هدف پلید آن هاست.
کد خبر: ۸۹۱۳۶۴۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ماموستا ملا محمد محمدی افزود: شیعه و سنی در اعتقادات دینی خود هیچ اختلافی باهم ندارندو  اوج این اتحاد را بین شیعیان و اهل تسنن در دوران دفاع مقدس در ایران اسلامی دیدیم که همه افراد  از هر قوم و قبیله ای برای دفاع از خاک کشورمان در برابر دشمن ایستادند.
وی ادامه داد: در طول تاریخ نیز شعرا، عرفا، بزرگان و صاحب نظران اهل سنت آثار بسیار متنوع و مختلفی پیرامون ارزش و اهمیت اهل بی (ع) و دفاع از فرزندان رسول الله(ص) داشته اند که ما به آن ها افتخار می کنیم.
ماموستا محمدی با اشاره به اینکه ذکر اهل بیت در قرآن مجید و دیگر روایات و احادیث نشان دهنده منزلت و جایگاه آن ها در اسلام است، خاطرنشان کرد: اشعار زیبای حضرت علی(ع) به حضرت فاطمه (س) درباره اهمیت رسیدگی به فقرا و مردم مسکین همواره ورد زبان اهل تسنن است.
وی، قرآن و اهل بیت را دو توصیه مهم پیامبر اسلام (ص) به مسلمانان عنوان و بیان کرد: در همین زمینه احمدبن حنبل و امام شافعی در ستایش و منغبت اهل بیت رسول خدا سخنان بی شماری دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها