فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در جلسه شورای بسیج شهرستان مهریز:

ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در مهریز تشکیل می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در جمع مسئولین اقشار مختلف و اعضای شورای بسیج شهرستان مهریز از تشکیل ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت و حمایت از مدافعان حرم اهل بیت(ع) در شهرستان مهریز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۳۷۰۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ علی اصغر سلمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در نشست اعضای شورای بسیج شهرستان مهریز درخصوص اهمیت بزرگداشت واقعه غدیرخم خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ غدیر در سطح جامعه، برای زنده نگهداشتن این رویداد بزرگ حائز اهمیت است و باید در جهت آگاه سازی مردم به ویژه جوانان و نسل جدید درخصوص این واقعه تاثیرگذار و سند تاریخی حقانیت ولایت امیرالمومنین حضرت علی (ع) تلاش کرد.

وی با تاکید بر هم افزایی اقشار مختلف بسیج در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، از تشکیل ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت برای جمع آوری کمک‌های مالی و معنوی مردم شهرستان مهریز با دبیری رضا زارع زاده، مسئول بسیج اصناف و عضویت دیگر ادارات شهرستان خبر داد.

سلمانی تصریح کرد: کمک‌ها و پشتیبانی مردم از جبهه مقاومت همانند حضور گسترده نیرو‌های مردمی و پشتیبانی آنان از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، مهم و تاثیر گذار است و حمایت‌های مالی و معنوی مردم، ادای دینی به مجاهدت مدافعان حریم ولایت خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز همچنین به برگزاری اولین نشست مجمع بسیج شهرستان مهریز در سال جاری اشاره کرد و گفت: این نشست در تاریخ ششم مهرماه سال جاری با هدف بررسی و تصویب طرح‌های تدوین شده مسئولان کارگروه‌های تخصصی بسیج برگزار خواهد شد.

مسئولین حاضر در جلسه نیز به ارائه نقطه نظرات خود درخصوص طرح‌های مصوب کارگروه‌های خود و مباحث مطرح شده در این جلسه پرداختند.
ارسال نظرات