یکی از رزمندگان دفاع مقدس در یادواره شهید آبروی محله گفت: کسانی که جای جلاد را با شهید عوض کردند شرمنده امروز ملت باشند.
کد خبر: ۸۹۱۳۷۲۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، درمراسمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه، مسئول تعلیم و تربیت سپاه و رئیس آموزشش و پرورش و جمعی از خواهران بسیجی پایگاه مقاومت ریحانه بهاباد یادواره شهید آبروی محله گرامی داشت شهدای منطقه محمد آباد و شهرک ولیعصر بهاباد در محل دبستان دخترانه مریم بهاباد برگزار شد.

در این مراسم حدادی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهدای جنگ تحمیلی از جمله سردار شهید شهرمان شهید محمد رفیع رفیعیان بهابادی پرداخت.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عزت و اقتدار کشور ما مرهون خون شهدا ست گفت: عزت و اقتدار و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری و از خود گذشتگی پاک شهیدانی است که در راه دفاع از دین و خاک و کشور جان خود را نثار انقلاب کردند.

حدادی با اشاره به اینکه کسانی که این روز‌ها در کشور ما جای جلاد و شهید را عوض کرده اند گفت: افرادیکه این روز‌ها جای جلاد و شهید را عوض کرده اند باید شرمنده ملت باشند و از خجالت بمیرند.

فرمانده دوران جنگ تحمیلی با تاکید بر اینکه این انقلاب به برکت خون پاک شهدا و رشادت‌های ملت رشید ایران و بر پایه دین و فرهنگ و بر مبنای ارزش‌ها بنا شده است خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم از این انقلاب به خوبی حراست و پا سداری کنیم.

وی با تسلیت شهادت سردار بی سر شهید محسن حججی به دست گروه تروریسی داعش و با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا ست، گفت: شهید محسن حججی در دفاع از حریم اسلام در سوریه با شهادت شجاعانه خود درس استقامت، ایثار و از خود گذشتگی را به جهانیان آموخت.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه اکنون بعد از گذشت سال‌ها می‌بینند شهید مظلوممان محسن حججی با الهام از قیام عاشورا در راه حفظ دین جان می‌دهد و مثل اربابش حضرت امام حسین (ع) سر خود را فدای اسلام می‌کند خاطر نشان کرد و افزود: این ملت محسن حججی کم ندارد و اگر پای جان دادن برای حفظ آب و خاک و ناموس شیعه در میان باشد می‌بینید محسن حججی‌ها جان خود را بر سر دست گرفته و به میادین جنگ علیه باطل می‌روند و جان فدا می‌کنند.

حدادی با اشاره به اینکه غرب و در راس آن آمریکا در پوشش داعش به دنبال نابودی تمامی آثار اسلام و بخصوص شیعه هستند، تا مکتب ولایت و عا شورا را ریشه کن کنند افزود: این شهادت‌ها ست که دنیا را به لرزه می‌آورد و تاثیر بسیار زیادی در استحکام اسلام و بخصوص شیعه ایجاد می‌کند.

وی بصیرت، امام و دشمن شنا سی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) از دیگر پیام‌های یادواره شهدایی ا. ست که جان شیرین خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و میهن تقدیم کردند.

حدادی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس درس ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی و ترفند‌های مستکبران و دشمنان بود گفت: این ایستادگی در میان آحاد مردم ما باید نهادینه شود.

رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: به برکت رشادت‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدا در دفاع مقدس تحت رهبری، ولی فقیه و امام خمینی (ره) امروز کشور ما به استقلال و امنیت در ابعاد مختلف دست یافته و باید قدر این فداکار و افتخار آفرینی را بدانیم.

وی ادامه داد: شهیدان و رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با فداکاری و از جان گذشتگی خود به جهانیان و از جمله امت اسلامی نشان دادند که اگر همگی با سلاح ایمان و اراده و با توکل به خدا در برابر دشمنان بسیج شوند مستکبران شکست می‌خورند.

وی افزود: دشمنان بعد از دفاع مقدس تاکنون هم از هیچ ترفندی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و کشور ما دریغ نکرده اند که از جمله آن می‌توان به فتنه سال ۱۳۸۸ اشاره کرد، ولی چیزی جز شکست نصیب آن‌ها نشد.

مداحی، اجرای دکلمه دروصف شهید، قرائت شعر وپخش کلیپ ازدیگر برنامه‌های جنبی این یادواره بود.

شایان ذکر است که این یادواره به همت پایگاه مقاومت خواهران ریحانه بهاباد و با همکاری آموزش و پرورش و سپاه ناحیه برگزار شد.
ارسال نظرات