خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ذوالنور مطرح کرد

ضرورت جذب سرمایه گذار برای دریاچه نمک/بانک‌ها و موسسات متخلف به مردم معرفی شوند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب سرمایه گذار برای دریاچه نمک یک مساله ضروری است و این دریاچه یک ثروت و ذخیره ارزشمند برای استان قم است.
کد خبر: ۸۹۱۳۷۴۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری قم برگزار شد، با اشاره به بحران موسسات اعتباری در کشور اظهار کرد: این موسسات الزاما سرمایه‌های کافی ندارند، البته برخورد با موسسات اعتباری متخلف در کشور شوک به وجود آورد.

وی ادامه داد: اگر بانک مرکزی برخوردهای تندی با بانک‌های خصوصی داشته باشد، در بازار طلا و ارز بحران خواهیم داشت، قیمت‌ها در بخش مسکن هم به دلیل گران شدن مصالح همچون آهن افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در مجلس جلساتی را با مدیران بانکی برگزار خواهیم کرد تا به صورت ملایم با بانک‌های متخلف در خصوص سود بانکی برخورد شود، اگر بانک مرکزی نظارت کافی را بر بانک‌ها و موسسات اعتباری نداشته باشد، مدیران دولتی در آینده توان پاسخگویی به مردم ندارند.

ذوالنور با اشاره به مشکلات پیش آمده توسط موسسات اعتباری در کشور اظهار کرد: برخی از افراد سودهای بسیار بالا از این موسسات دریافت می‌کردند و مشکلات زیادی به دلیل موسسات اعتباری در کشور به وجود آمد.

وی ادامه داد: باید به مردم در خصوص سرمایه گذاری در موسسات اعتباری و بانک‌های متخلف هشدار بدهیم، البته باید جلوی ورود پول‌های مردم به بازار ارز هم گرفته شود، چون افزایش قیمت ارز بر تمام بخش‌های اقتصاد تاثیر خواهد گذاشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی جذب سرمایه گذار برای دریاچه نمک را ضروری دانست و تصریح کرد: این دریاچه یک ثروت و ذخیره ارزشمند برای استان است که در صورت بی توجهی به آن، منشا بسیاری از مشکلات برای قم خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون حق آبه لازم به دریاچه نمک نمی‌رسد و خشک شدن این دریاچه برای استان قم مشکل ساز خواهد بود، باید در زمینه برداشت ذخایر از دریاچه نمک نظارت صورت بگیرد و محدودیت‌هایی در این خصوص وضع شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار