فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید هاشمی همدان عنوان کرد
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید هاشمی همدان اظهارداشت: حضور در اردوهای جهادی همه را با حقایق زندگی آشنا می کند و بستر مناسبی برای تربیت نیروهای کارآمد و متخصص است.
کد خبر: ۸۹۱۳۷۷۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

اردوهای جهادی بستر مناسبی برای تربیت نیروهای کارآمد و متخصصعلی زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در تابستان سال جاری موفق شدیم 3 دوره اردوی جهادی در مناطق مختلف شهرستان همدان برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این اردوها که در قالب طرح هجرت دانش‌آموزی برگزار شد، 60 دانش‌آموز حضور داشته و به ارائه خدمات پرداختند.

مسئول گروه جهادی شهید هاشمی در ادامه افزود: اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی در مدت 10 روز و با هدف مرمت و بازسازی مدارس برگزار می‌شود و گروه جهادی شهید «هاشمی» در تابستان سال جاری، در سه مدرسه اردوی خود را برگزار کرد.

وی اظهار داشت: مدرسه «کرامت» در منطقه خضر شهر همدان و مدارس روستاهای ورکانه و سرایجوق، مدارسی بودند که با حضور در آنها به مرمت، بازسازی، رنگ‌آمیزی و تعمیر میز و نیمکت آنها پرداختیم.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید هاشمی همدان بیان داشت: مدارس را از طریق تیم شناسایی که در حوزه داریم شناسایی می‌کنیم، معمولا این کار را دو ماه قبل از اینکه بخواهیم اردوهای جهادی را شروع کنیم انجام می دهیم.

وی در ادامه افزود: بعد از این کار، لیست مدارسی که مشکل دارند را از آموزش و پرورش تهیه کرده و با لیست خود تطبیق می‌دهیم و در نهایت مدارسی را که می خواهیم در آنها اردوی جهادی برگزار کنیم، انتخاب می کنیم.

زنگنه خاطرنشان کرد: با اینکه آموزش و پرورش هزینه های لازم رنگ و ... را برای برپایی اردوهای هجرت دانش آموزی پرداخت می کند، اما برای اینکه کارهای  اثربخشی انجام دهیم از خیرین نیز کمک‌ها را جذب می کنیم.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های گروه جهادی شهید هاشمی در اردوهای طرح هجرت گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی در قالب احکام، قرآن و... و همچنین برگزاری نشست های روشنگرانه در زمینه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از دیگر فعالیت‌های ما در کنار اقدامات عمرانی بوده است.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید هاشمی همدان اظهار داشت: حضور در اردوهای جهادی همه را با حقایق زندگی آشنا می کند و  بستر مناسبی برای تربیت نیروهای کارآمد و متخصص است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات