به مناسبت دهه امامت و ولایت، نشست هماهنگی ستاد بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان دلگان برگزار شده است
کد خبر: ۸۹۱۳۸۱۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، نشست هماهنگی ستاد بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان دلگان برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در این نشست با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر یک برنامه بسیار مهم، اثرگذار و ارزشمند است که از پنج سال قبل در این شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: این برنامه در جهت بصیرت افزایی و آگاهسازی در خصوص رویداد مهم غدیر خم انجام شده است.

امام جمعه دلگان با اشاره به اینکه برنامه های ویژه غدیر در این شهرستان از دوازده سال با اجرای مسابقات شترسواری، نمایشگاه کتاب و خطبه خوانی غدیر انجام شده است، افزود: از پنج سال قبل به همت سپاه، برنامه بازسازی واقع غدیر خم انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه دلگان جزء شهرهای پیشگام اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر خم در استان سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: اجرای موفقیت آمیز این برنامه مهم با تلاش و همکاری همه اقشار مردم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با بیان اینکه برنامه بازسازی واقعه غدیر خم در جهت معرفی این عید ارزشمند انجام می شود، اضافه کرد: در خصوص غدیر، هم در آیات قرآن کریم به آن اشاره شده و هم در روایات و احادیث به این مسئله اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته حضور مردم در برنامه سال گذشته بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان دلگان خوب بوده است، خاطرنشان کرد: در اجرای این برنامه سعی شود که کیفیت اجرای آن از سال های گذشته بهتر باشد.

حسین شهرکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان در این نشست با اشاره به پنجمین سال متوالی اجرای بازسازی واقع غدیر خم در این شهرستان، گفت: برنامه سال گذشته بازسازی واقعه غدیر خم دلگان مقام نهم کشوری را کسب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه بازسازی واقعه غدیر خم در این منطقه با همکاری و کمک همه اقشار مختلف مردم و ادارات شهرستان دلگان انجام شده است، تصریح کرد: این برنامه کار فرهنگی بزرگی است که حجم بسیار وسیعی از مردم در آن شرکت می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر خم امسال در هجدهم شهریور ماه و از ساعت 7 صبح اجرا می شود، عنوان کرد: کار میدانی و تمرین بازیگران از چند روز قبل آغاز شده است.

حسین شهرکی به استقبال گسترده مردم شهرستان دلگان از این برنامه فرهنگی و مذهبی در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: برنامه های محوری و عظیمی مانند بازسازی واقعه غدیر خم نیازمند همکاری همه اقشار مختلف مردم است.

هوشنگ بامری فرماندار شهرستان دلگان در این نشست با اشاره به فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیر خم بزرگترین برنامه فرهنگی شهرستان دلگان در طول سال است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی ادارات شهرستان دلگان تمامی امکانات را برای اجرای خوب این برنامه فرهنگی در اختیار ستاد بازسازی واقعه غدیر خم قرار دهند، خاطرنشان کرد: این برنامه در تقویم شهرستان دلگان گنجانده شده است.

همچنین در این جلسه مسئولان ستاد بازسازی واقعه غدیر خم دلگان، احکام خود را از رئیس و دبیر ستاد بازسازی این شهرستان دریافت کردند.
ارسال نظرات