خبرهای داغ:
یازدهمین مجلد از مجموعه «بخوانیم و بدانیم» با عنوان «دریاچه خواب‌های آبی» از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشرشد.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۴۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مظفر شجاعی قائم مقام انتشارات کتاب نیستان از انتشار جلد یازدهم مجموعه «بخوانیم و بدانیم» خبر داد و گفت: این مجلد «دریاچه خواب‌های آبی» نام دارد و به کوشش محمد هدایی نوشته شده است.

وی با بیان این مطلب که تصویرگری این کتاب را نجمه فامیل دشتی بر عهده دارد‌، گفت: این مجموعه با هدف آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان سال‌های اول دوران ابتدایی تالیف شده است.

شجاعی تصریح کرد:‌ این مجموعه که تقویت روان خوانی را هم برای کودکان این سن هدف‌گذاری کرده است، تلاش می‌کند که کودکان نه بواسطه پدر و مادر، بلکه مستقیم با واقع‌پنداری داستانی، مهارتی را یاد بگیرند. در واقع «بکن» و «نکن» پدر و مادر، با قالبی داستانی و هنری و در کنار تصاویر جذاب، از فعل امر خارج شده و با مشارکت خود فرزند، شکلی درونی و وجدانی می‌گیرد.

وی ادامه داد:‌ ای بازم مدرسم دیر شد، من این غذارا دوست ندارم، هیولای کلاس ،نگین زیبا و ربات از جمله عناوین این مجموعه هستند،‌ قرار است این مجموعه تا 15 جلد نیز ادامه داشته باشد.در این مجموعه، هدف انتقال مفاهیمی است که کودکان باید با یک روایت داستانی یاد بگیرند. در این کتاب‌ها خود بچه‌أها به نوعی درگیر داستان می‌شوند. این مجموعه برای مقطعی نوشته شده است که بچه‌ها دایره واژگان محدودی دارند و داستان‌های موجود ،علاوه بر آموزش مهارت‌ها به تقویت روخوانی و روانخوانی هم کمک می‌کنند.

مجموعه «بخوانیم و بنویسیم» با شمارگان سه هزار جلد و قیمت چهارهزار و 500 تومان برای هر جلد از سوی انتشارات نیستان عرضه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها