خبرهای داغ:

بازسازی واقعه غدیر در 8 شهرستان استان انجام می شود

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور استان کرمانشاه گفت: واقعه غدیر خم در هشت شهرستان کرمانشاه بازسازی می شود.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۶۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

 سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت:سازمان اردویی دبیر ستاد غدیر خم سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در هشت شهرستان است که به بازسازی واقعه غدیر خم می پردازد.

 

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور استان کرمانشاه بیان کرد: این مراسم در شهرستانهای مختلف در ساعاتی از صبح یا عصر برگزار شده که در برخی شهرستانها در روز شانزدهم، برخی هفدهم و برخی هجدهم برگزار می شود.

 

سرهنگ یوسفی راد عنوان کرد: مراسم بازسازی واقعه غدیر با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولین برگزار خواهد شد و از وجود هنرمندان استفاده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه به منظور طبیعی جلوه تر دادن این نمایش، احشامی نظیر اسب و شتر نیز به کارگیری می شود افزود: همچنین فضاسازی ها نیز شامل برکه غدیر تعبیه می شود.

 

ادامه نمایش رزمی با افلاکیان

 

سرهنگ یوسفی راد از آغاز نمایش رزمی با افلاکیان پس از ماه مبارک رمضان خبر داد و با بیان اینکه این مراسم کماکان ادامه دارد گفت: کاروانهای زیارتی راهیان نور که از شهرستانهای مختلف به کرمانشاه آمده اند نیز در این مراسم حضور می یابند.

 

وی از بازدید 220 هزار نفر از یادمانهای شهدای مرصاد، مطلع الفجر پاوه، شهید بهشتی قصرشیرین، بازی دراز از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: از سطح استان نیز ما به صورت درون استانی نسبت به اعزام گروه های مختلف اعزام اقدام می کنیم.

 

اعزام 600 دانش آموز نخبه به اردوی فرهنگی

 

سرهنگ یوسفی راد از اعزام 600 دانش آموز نخبه استان به شهرستان صحنه جهت شرکت در اردوی فرهنگی-تفریحی-زیارتی طی روزهای نوزدهم و بیستم ماه جاری خبر داد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار