خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ,والمسلمین رحیمیان:

انقلاب همچنان چوب اعتماد به لیبرال‌ها را می‌خورد/معرفت به امام زمان(عج) در غدیر ترویج شود

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد، گفت: انقلاب اسلامی همچنان چوب اعتماد خود به لیبرال‌ها را می‌خورد.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۶۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان سه شنبه شب در مراسم آغاز سیزدهمین دوره دروس مرکز تخصصی مهدویت که در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، با بیان اینکه مرکز تخصصی مهدویت یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار است، اظهار کرد: مقوله‌ای بالاتر از شناخت امام زمان(عج) نداریم به همین علت مجموعه‌ای که فعالیت خود را در این عرصه دنبال کند برکات و نتایج بسیاری را برای جامعه به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه اجرایی شدن اهداف مورد نظر در حوزه مهدویت نیازمند توجه به زیرساخت‌های دین است، اضافه کرد: اگر فردی امام زمان(عج) را بشناسد نسبت به دیگر ائمه اطهار(ع) نیز معرفت پیدا می‌کند و اگر ائمه اطهار(ع) را بشناسد پیامبر اسلام(ص) و در نتیجه خداوند متعال را خواهد شناخت.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: معرفت نسبت به امام زمان(عج) که باید در روز غدیر نیز ترویج یابد تا معرفت نسبت به خداوند متعال امتداد پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مشروعیت و تحقق عینیت انقلاب اسلامی به برکت ولایت فقیه بوده است، گفت: مشروعیت ولی فقیه نیز به نیابت از امام زمان(عج) است به همین علت اگر امام زمان(عج) در قلب ما نباشد نام نائب ایشان نیز معنی نخواهد داشت و اگر نائب امام زمان(عج) درست معنی نشود، نظام اسلامی بیمه نیست.

رحیمیان یادآور شد: تفاوت میان کشتگان رژیم بعثی و شهدای ایران اسلامی این است که این شهدا به فرمان امام خود در میدان دفاع حضور یافته و به شهادت رسیدند و پیروزی در دفاع مقدس و جنگ 33 روزه نیز به همین علت بوده است.

وی با بیان اینکه معجزات انقلاب اسلامی از معجزات دوران بنی اسرائیل بزرگتر است، اظهار کرد: استکباری که طی چندین روز می‌تواند به کشورهای مختلف تسلط یابد در دفاع مقدس نتوانست مقابل ایرانی‌ها ایستادگی کند و با حزب‌الله لبنان نیز 33 روز جنگ کرد اما نتوانست به نتیجه برسد.

رحیمیان با اشاره به نزدیکی به ایام غدیریه اظهار کرد: همانطور که یک حرکت مردمی در مورد اربعین رقم زده شد به صورت خودجوش کاروان شادی در روز عید غدیر نیز به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد شیعه دنبال می‌شود؛ امیدواریم همگان در این راهپیمایی حضور یافته و این حرکت که به سمت مسجد مقدس جمکران انجام می‌شود، منعکس شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: متاسفانه تحریفات و انحرافات از خط امام خمینی(ره) هر روز عمق بیشتری پیدا می‌کند هر چند معتقد هستیم که راه انقلاب و امام در حال توسعه است و دشمنان آبروی خود را می‌برند اما باید اعلان موضع نیز دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد، گفت: انقلاب اسلامی همچنان چوب اعتماد خود به لیبرال‌ها را می‌خورد؛ امام به صورت قاطع انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز ظهور می‌دانست.

رحیمیان با بیان اینکه پژوهش‌های گسترده‌ای باید در مورد انقلاب اسلامی و موضوع ظهور انجام شود، گفت: این پژوهش‌ها می‌تواند برای مردم بسیار تاثیرگذار باشد، اکنون نیز نقش مبلغان در عرصه مهدویت بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار