مسئول امور خواهران بسیج طلاب در گفتگو با «بسیج»:
پورقنبر گفت: طلاب با بررسی و آنالیز دقیق، توطئه ها و حرکت‌های دشمنان را تفرس کرده و با مواضع قاطع خود راه هرگونه جریان سازی و نفوذ را به بدنه حوزه های علمیه مسدود دارند.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۷۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

مرضیه پورقنبر مسئول مرکز امور خواهران بسیج اساتید و طلاب و روحانیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج ییرو بیانات امام خامنه‎ای در دیدار با طلاب حوزه های علمیه استان تهران گفت:  با آمادگی طلاب است که فتنه زمانه، یعنی مسئله اسلام آمریکایی وتشیع انگلیسی،خنثی می شود وخطر مرجع تراشی و وهن اسلام که متاسفانه در شبکه های ماهواره ای ترویج می شود را می توان از بین برد.

وی افزود: یکی ازبزرگترین مصیبت هایی که حوزه های علمیه را تهدید می کند این است که توطئه های دشمنان و وسوسه های خناثان  برای تضعیف نظام و انقلاب را جدی نگرفته و مسامحه کنیم.

مسئول امور خواهران بسیج طلاب تصریح کرد: امروز روز دوئل مستکبرین و مستضعفین است لذا مواضع ضعیف حوزه های علمیه وقاحت مضاعف تری را مترتب می کند وهر گونه تأویل و توجیه منویات رهبری، حقیقت نظام و آرمانهایش را مثله خواهد کرد.

پورقنبر بیان داشت: صدر و ذیل فرمایشات رهبری باید فصل الخطاب بوده و فرا روی همه ارکان نظام، خصوصا حوزه های علمیه باشد و هر گونه مداهنه با جریان سکولار سرنوشت رقت آور ی را برای گفتمان انقلاب خواهد داشت.

وی گفت: باید در ثقل مرکزی حوزه های علمیه راهبرد اندیشانی حضور داشته باشند که با بررسی و آنالیز دقیق، توطئه ها و حرکت‌های دشمنان را تفرس کرده و با مواضع قاطع خود  راه هرگونه جریان سازی و نفوذ را به بدنه حوزه های علمیه مسدود دارند.

 

ارسال نظرات