خبرهای داغ:
کارگاه آشنایی با سیره امام هادی (ع) به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین در شاهرود برگزارمی شود.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۸۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در شاهرود، درباره اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، اظهار کرد: این کارگاه با هدف ترویج فرهنگ زندگی رضوی و سیره امام هادی (ع) به خصوص در بین نسل نوجوان و جوان برگزار می‌شود.
وی افزود: کارگاه سیره امام هادی (ع) در تلاش است تا این امام همام را به مثابه بهترین الگوی زندگی برای نسل جوان معرفی کند.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود، گفت: دوره آموزشی امام هادی (ع) شناسی به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود با همکاری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان سمنان در شهرستان شاهرود برگزار می‌گردد.
ابراهیمی بیان کرد: این کارگاه آموزشی به مدت دو روزو از مورخه چهارشنبه ۱۵/۶ و پنج شنبه ۱۶/۶ باحضور اساتید حوزه و دانشگاه در موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار می‌شود.
وی افزود: موسسه فرهنگی بین الحرمین در طول سال با برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب کارگاه و گفتمان، سعی در ترویج و اشاعه فرهنگ دینی به میزان وسع و توان خود دارد که از جمله این دوره‌ها می‌توان به کارگاه آموزشی امام شناسی، قرآن شناسی، اعتیاد، حجاب و عفاف، مشاوره فرهنگی، اجتماعی، آسیب‌های فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی اشاره نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها