نشست هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهر رانیه(راپرین) عراق با هیئت رئیسه دانشگاه کردستان در خصوص بررسی شیوه های همکاری در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۹۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نشست هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهر رانیه(راپرین) عراق با هیئت رئیسه دانشگاه کردستان در خصوص تبادل دانشجو و استاد و نیز توسعه روابط دانشگاهی در دفتر ریاست دانشگاه کردستان در سنندج برگزار شد.
وریا محمد نماینده وزارت آموزش عالی اقلیم کردستان در این نشست با تاکید بر لزوم توسعه روابط دو جانبه دانشگاهی، افزود: ظرفیت های علمی ایران به خوبی می تواند پشتوانه ای برای اقلیم در رونق حوزه آموزشی باشد.
وی با بیان اینکه حوزه دانشگاهی باید پیش قدم توسعه روابط دو جانبه باشد، گفت: شرایط منطقه خاورمیانه بیش از پیش همگرایی نخبگان و روشنفکران را برای دستیابی به صلح نیازمند است.
معاون وزیر آموزش عالی اقلیم کردستان اعلام آمادگی کرد ظرفیت های خود را برای برگزاری برنامه های مشترک در اختیار دانشگاه کردستان قرار دهند.
طرفین در این نشست بر اجرای بندهای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه راپرین و دانشگاه کردستان تاکید کردند.
برگزاری کنفرانس مشترک علمی، حضور دانشجویان اقلیم برای تحصیل در دانشگاه کردستان، تسهیل در استفاده از امکانات رفاهی و نیز تبادل استاد از دیگر مواردی بود که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات