خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با حضور سردار فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) و جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۰۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با حضور سردار فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) و جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون برگزار شد. 

در این مراسم سردار فدا جانشین سپاه صاحب الزمان اظهار داشت: برای پیروزی و حفظ یک انقلاب در هر کشوری به سرزمین، حکومت و مردم نیاز است که وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها همراهی و توأمی فرهنگ اسلامی با سرزمین، حکومت و مردم است.

 سردار فدا با بیان اینکه دشمن ظرفیت هجوم خویش را در جبهه فرهنگی قرار داده است، اذعان کرد: در دوران ۸ سال دفاع مقدس هدف دشمن به دست آوردن زمین بود اما اکنون در جنگ نرم هدف مردم هستند و کسی که مردم را جذب کند پیروز خواهد شد.

سردار فدا، با اشاره به همراهی مردم با نظام و مشارکت در عرصه های مختلف، تصریح کرد: همراهی و مشارکت مردم با مسئولان نظم یک فرصت اساسی برای حفظ و اقتدار نظام است و این موضوع کشور را از توطئه های دشمنان حفظ کرده است.

جانشین سپاه صاحب الزمان تصریح کرد: فرهنگ غنی اسلامی با داشتن فرهنگ های بزرگی مانند فرهنگ عاشورا زمینه ساز موفقیت و پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی و گسترش آن در کل جامعه است و فرهنگ عاشورا زمینه ساز بیداری اسلامی و پیروزی در برابر دشمنان در منطقه شده است.

در پایان از زحمات سرهنگ پاسدار سید سید اسماعیل میری با اهداء لوح، تقدیر و سرهنگ دوم پاسدارعلی اصغر عطایی به سمت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها