جهاگران اردوی جهادی پایگاه مطهره روستای حسن آباد از سوی فرماندهی سپاه اماما رضا شهرستان البرز مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۰۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مراسم تجلیل از جهاگران اردوی جهادی پایگاه مطهره روستای حسن آباد باحضور سرهنگ حیدری فرمانده ناحیه سپاه امام رضا (ع) و حجت الاالسلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) برگزار شد .
سرهنگ حیدری در این مراسم ضمن تبریک عید قربان و عید غدیر گفت : ان شالله ما شیعه واقعی امام علی (ع) باشیم و راه خط و مشاء ائمه اطهار را ادامه دهیم .
وی از فرمانده پایگاه مطهره و فرمانده حوزه حضرت خدیجه (ص) تقدیر تشکر کرد.
حیدری گفت : حججی که یک جهادگر به تمام معنا بود در مصاحبه اش در یکی از اردوهای جهادی گفت همین که گناه نکنیم خودش یک جهاد است .
وی افزود : امروز یکی از کارهای اردوی جهادی شما این باشد که ماهواره ها و شبکه های اجتماعی که تمام خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد و با آمدن ماهواره ایمان از خانه شما خارج می شود این ها را کنار بگذارید و خانواده ای پاک داشته باشیم .
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در این مراسم گفت: برنامه های جهادی یک قدمی است برای اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بسیار بر او تاکید داشتند . هرجایی که مرد موفقی است قطعا زن موفقی پشتیبان و کنار او است از اهداف انقلاب اسلامی محرومیت زدایی است
شجاعی مهر بیان کرد: امروز زایقه مردم نوع پوشش مردم ما را عوض کردند امروزه غذاهایی که ژنتیک مارا عوض می کند زیاد شده است غذاهایی به خورد ما می دهند که پهلوانی جوان مردی روحیه ما را عوض می کند .
این مسئول در پایان افزود : هم احساس تکلیف کنیم هم عمل به تکلیف کنیم جامعه ای که سالم است که طلاق و اعتیاد در جامعه نباشد .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات