در آستانه عيد غدير خم در فرهنگسرای گلستان :

ازخانواده های شهداي سادات منطقه٨ تجلیل می شود

به مناسبت اعیاد قربان و غدیر با رویکرد طلیعه طلوع ولایت در برنامه مذهبی نغمه عشاق با نام "در كوي نيكنامان" ازخانواده شهید حجت الله حیدری و شهید سید محمود میرغنفضر تجلیل خواهند شد .
کد خبر: ۸۹۱۳۹۹۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان ؛ فرهنگسرای گلستان با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، باورهای دینی، ایجاد روحیه دفاع و شهادت در میان عموم مردم ، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه اقدام به برگزاری برنامه ویژه "در كوي نيكنامان" خواهد کرد.
این مراسم با قرائت زیارت عاشورا با روضه خوانی و مداحی محمدباقر ربیعی ذاکر اهل بیت(ع) آغاز خواهد شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر سنگی از خانواده شهید تجلیل می شود.
ویژه برنامه "در كوي نيكنامان" صبح روز پنج شنبه 16 شهریور ماه ساعت 7:30 با حضور خانواده معظم و گرامی شهدا در فرهنگسرای گلستان برپا می شود.
علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند .

ارسال نظرات