با حضور مسئولان استانی و شهرستانی :

معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اردبیل

طی حکم فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، سرهنگ حسن دهقان نیا به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اردبیل معرفی و از زحمات سرهنگ عبدی تقدیر شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۰۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل در این مراسم فرمانده سابق سپاه ناحیه اردبیل در ابتدای این مراسم با تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری مسئولان شهرستانی و مردم شهرستان  گفت: خوشحالم توانسته ام در مدت سه سال خدمت در این شهرستان  اگر کاری بوده و در توان داشته ام، انجام داده ام.

معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اردبیل

سرهنگ شکر عبدی  افزود: مهمترین رسالت و وظیفه سپاه حفظ امنیت و آرامش کنونی کشور است و خوشبختانه در شهرستان اردبیل مردم در تامین و ایجاد این امنیت همواره در کنار سپاه بوده اند.

سردار مستعد جانشین سپاه حضرت عباس(س) با تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ عبدی فرمانده سابق سپاه ناحیه اردبیل گفت: امروز قدرت و اقتدار سپاه در جهان دیده می‌شود و دشمنان اسلام می‌دانند اگر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران بکنند جوابی خواهند گرفت که در طول تاریخ ندیده اند.معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اردبیل

جانشین سپاه حضرت عباس (ع)استان با بیان رشادت های مدافعان حرم افزود: اکنون که تیپ 37 پیاده سپاه حضرت عباس (ع)در ارتفاعات سه هزار متری در نقطه صفر مرزی منطقه شمال غرب کشور در کنار مرزبانان میهن اسلامی از مرزهای سرزمینی جمهوری اسلامی دفاع می کنند. ما در آسایش و امنیت کامل در حال زندگی هستیم.

معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اردبیل

وی امنیت موجود در کشور را در نتیجه حضور مردم در تمامی صحنه های مختلف عنوان کرد و افزود: امنیت پایداری که در کشور وجود دارد ، زمینه آن خود مردم هستند

 جانشین سپاه حضرت عباس(س)  با بیان نعمت امنیت در داخل مرزهای انقلاب اسلامی اظهار داشتند: دشمن درحال محاسبه هست و اگر بداند که در حمله به جهوری اسلامی پیروزی خواهد شد لحظه ای بر تصمیم خود درنگ نمی کند .

سردار مستعد افزود: سپاه در عرصه های مختلف عمرانی و سازندگی نیز یک سدشکن بوده و در بحث پروژه های بزرگ عمرانی، اقتصادی، ساخت سدهای بزرگ و در ایجاد اشتغالزایی و رفع محرومیت زدایی بسیار موفق عمل کرده است.


در این مراسم از زحمات سه ساله سرهنگ عبدی قدردانی و سرهنگ حسن دهقانی نیا به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اردبیل معرفی و منصوب شد.

 

 

معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اردبیل

معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اردبیل

 
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار